HRV  |  ENG
                 





  |
Paolina Marone: „Turističke agencije trebaju razmišljati o novim načinima plasiranja na tržište“
Tijekom Skupštine UHPA-e članovima je prezentiran projekt “Tourismlink” čiji je cilj podizanje konkurentnosti turističkog sektora povezivanjem malih subjekata s globalnim digitalnim tržištem. O projektu smo razgovarali s Paolinom Marone iz ECTAA-e (Udruženje nacionalnih udruga turističkih agencija i organizatora putovanja zemalja Europske Unije.

UHPA: Kako napreduje projekt Tourismlink?

Paolina Marone: Projekt je započeo u siječnju 2012. i trajat će ukupno 30 mjeseci, odnosno do lipnja 2014. godine. Trenutno radimo istraživanje tržišta i napredujemo prema očekivanjima.

UHPA: Kakav je interes hrvatskih agencija za projekt?

Paolina Marone: Reakcije na projekt su vrlo pozitivne. Mnoge agencije su već krenule pripremati proceduru za ulazak. Također imamo pripremljene fokus grupe koje će raditi s agentima. U svakom slučaju mogu reći da je interes dobar i kad se projekt uhoda očekujemo jako dobar odaziv.

UHPA: Što biste savjetovali hrvatskim agencijama?

Paolina Marone: Smatram da je danas za turističke agencije i turoperatore jako važno da razmisle o promjeni načina vlastitog plasiranja na tržište. Živimo u globalnom vremenu gdje se nije lako nametnuti i upravo zbog toga postoji Tourismlink.

UHPA: Za kraj, što biste poručili UHPA-i povodom 20 godina postojanja?

Paolina Marone: Mislim da je UHPA vrlo važan faktor u razvoju hrvatskog turizma i suradnja s ECTAA-om je odlična. Dokaz tome je i činjenica da je gospodin Žgomba ove godine kandidat za predsjednika ECTAA-e.

Razgovarao: Darko Jeras

 

 

16.05.2012. UHPA



 
  Članica
  Grad
  Djelatnost