Loading...

Vijesti

Preporuke za planiranje masovnih okupljanja u kontekstu epidemije COVID-19

Svjetska zdravstvena organizacija objavila smjernice za upravljanja velikim događanjima

05.06.2020 UHPA

Klijenti koji traže luksuzne smještaje ovog bi ljeta mogli biti aktivniji i brojniji

Jung Sky, aviokompanija iz Zagreba koja djeluje na europskom tržištu poslovne avijacije, optimistična je uoči početka ljetne sezone

05.06.2020 Jung Sky d.o.o.

Održana online konferencija „Putničke agencije i koronavirus: jučer, danas, sutra?“

Dostupna je snimka za sve koji su bili spriječeni sudjelovati

05.06.2020 UHPA

UNWTO globalni pregled izvješća o turizmu

U svim destinacijama na svijetu i dalje postoji neka vrsta ograničenja putovanja koja se odnose na COVID-19

05.06.2020 UHPA

Početkom lipnja u Hrvatskoj boravi 33 tisuće turista

Najviše noćenja ostvaruju Nijemci i Slovenci

04.06.2020 UHPA

Croatia Airlines obnavlja letove iz Zagreba u europska odredišta

Od 15. lipnja Croatia Airlines povezivat će Zagreb s 11 gradova u Europi

04.06.2020 UHPA

IATA: Potrebna žurna primjena smjernica ICAO-a

Međunarodno udruženje za zračni promet (IATA) pozvalo je vlade na žurnu primjenu globalnih smjernica Međunarodne organizacije civilnog zrakoplovstva (ICAO) u cilju ponovnog pokretanja zračnog prijevoza

04.06.2020 UHPA

Bespovratne potpore turističkim agencijama za organizirani dolazak turista na područje Sisačko-moslavačke županije

Javni poziv otvoren je i traje do utroška sredstava, a najkasnije do 15. prosinca 2020.

03.06.2020 UHPA

Post-COVID turizam: Oporavak ili povratak?

U sklopu Aviation Arena webinara panelisti raspravljali o posljedicama pandemije i perspektivama za razvoj turizma budućnosti

03.06.2020 UHPA

Rijeka, Zagreb i Cavtat na listi najsigurnijih turističkih odredišta

European Best Destinations odabrala je europska odredišta najmanje pogođena koronavirusom

02.06.2020 UHPA

Nova promotivna kampanja HTZ-a na sedam europskih tržišta

„The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think“

02.06.2020 UHPA

Na tržište izlazi jedinstvena centralizirana platforma za usluge eno-gastro turizma u Hrvatskoj

Authland je digitalna platforma za online booking tura i aktivnosti u eno-gastro segmentu

02.06.2020 Sideways d.o.o.

Nova marketinška kampanja TZ Grada Malog Lošinja pod nazivom „Lošinj – vaša otočna oaza“

Važan dio kampanje je i akcija Ferry Free za goste Lošinja

01.06.2020 UHPA