Loading...

AMADRIA PARK: Ujedinjeni brend Milenij hotela i Solaris resorta

30.11.2016
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Poznati opatijski Milenij hoteli i Solaris Resort iz Šibenika od 2017. godine poslovat će pod jednim brendom ''Amadria Park''

Novi brend naglašava dugu tradiciju i obiteljske vrijednosti, a njegovo uvođenje je logičan slijed višegodišnjih ulaganja Ugo grupe u hotelske kapacitete, uvođenja novih sadržaja i podizanja kvalitete usluge. 

“Amadria Park je novi, hrvatski brend hotela kojim ćemo se još snažnije pozicionirati na domaćem i stranim tržištima, te još više naglasiti jedinstvenost naših hotela”, izjavila je Ela Komlen, članica Uprave. Naziv Amadria Park odražava ljubav prema Jadranskom moru i sklad s prirodom, što je vidljivo i u stiliziranom listu koji se pojavljuje kao znak novoga brenda.

“Amadria Park se temelji na slobodi izbora između različitih kvalitetnih opcija, stalnom unaprjeđenju razine usluge i osobnom pristupu svakome gostu. Cilj nam je gostima koji dolaze na odmor pružiti toplu, obiteljsku atmosferu”, izjavila je Katarina Lilić, brend menadžerica Amadria Parka.

Novi brend će se uvoditi postupno tijekom 2017. godine, a obuhvatit će hotele visoke kategorije s 4 i 5 zvjezdica: Milenij, Sv. Jakov, Royal, Grand hotel 4 opatijska cvijeta i Agava u Opatiji te Solarisove hotele Ivan, Jure i Andrija.

Izvor: HrTurizam.hr

Vaši komentari