Loading...

ATTA: Izvješće o industriji pustolovnih putovanja u 2021.

09.09.2021
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Istraživanje je pokazalo da trenutno prevladava promet na domaćim tržištima

Udruženje za pustolovna putovanja (ATTA) objavilo je svoje Izvješće o industriji pustolovnih putovanja za 2021. s podacima iz 2020. godine.

Premda je 2020. godina bila teška za cijelu turističku industriju, iz ATTA-e ističu kako je bilo važno prikupiti podatke za praćenje pravih učinaka COVID-19 na poslovanje pružatelja usluga pustolovnih putovanja.

Istraživanje je pokazalo da trenutno prevladava promet na domaćim tržištima. Također, međunarodna putovanja se polako počinju oporavljati, a kada ljudi opet počnu putovati, očekuje se da će potrošiti više nego prije. Međutim, druga strana priče je negativan, a ponekad i razoran utjecaj koji je COVID-19 imao na pružatelje usluga pustolovnih putovanja.

Nekoliko ključnih pokazatelja u izvješću uključuje:

  • Prosječan broj putnika koje su opsluživali ispitanici bio je 560, što je smanjenje od 86% u odnosu na 3.974 u 2019. godini.
  • 74% ispitanika imalo je smanjenje prihoda od preko 80% u odnosu na 2019. godinu; 45% imalo je 2020. bruto godišnji prihod manji od 50.000 USD. Globalno, 76% ispitanika očekuje da će njihova neto dobit 2021. biti jednaka ili bolja od 2020. godine.
  • 70% ispitanika vidi poboljšanje potražnje za domaćim putovanjima do 2021. i tijekom 2022. godine.
  • 64% ispitanika vidi poboljšanje potražnje za međunarodnim putovanjima do 2021. i tijekom 2022. godine.

Ovogodišnje istraživanje također je uključivalo pitanja o financijskom stanju tvrtke i budućim poslovnim planovima. Dok 36% ispitanika planira nastaviti bez promjene, 43% je navelo da je zainteresirano za primanje financijske pomoći putem zajmova ili bespovratnih sredstava, a 18% se izjasnilo da vjerojatno ili definitivno zatvara tvrtku.

Što se tiče marketinga i prodaje, usmena predaja i dalje je najkorisnija marketinška taktika za ispitanike, a slijede je partnerstva turoperatora i marketing putem e-pošte. Globalno, u prosjeku je 34% rezervacija izvršeno izravno putem web stranice davatelja usluga, a još 35% je izvršeno izravno s davateljem usluga putem telefona, e-pošte ili društvenih medija. Kao i prethodnih godina, Facebook, Tripadvisor i TourRadar bili su najpopularnije platforme za rezervacije koje su koristili ispitanici.

Najvažnija pitanja turizma i očuvanja su klimatske promjene, zaštita divljih životinja, život u zajednici, obnova staništa, ublažavanje prekomjernog turizma i trajno očuvanje zemljišta. 40% ispitanika ima ili radi na certifikaciji održivosti, što je povećanje od 32% u odnosu na prethodnu godinu.

Izvješće se može preuzeti besplatno na mrežnoj stranici ATTA-e.

Izvor i foto: ATTA

 

Vaši komentari