Loading...

Aurea obilježila 20 godina rada

20.04.2010
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Ustrajati dvadeset godina na tržištu usluga u turizmu, sveprisutnoj – dakle i poslovnim konkurentima vrlo kompetitivnoj gospodarskoj djelatnosti, postaviti se kao nezaobilazni dionik turističkih i gospodarskih kretanja, potvrđivati se u vlastitoj sredini, doseći i održati status ugledne tvrtke

Postignuća su kojima se, ovlaš nabrojenima može atribuirati zahtjevnost, visoka ambicija, no s druge strane, potvrda mogućnosti ostvarenja svake od navedenih značajki može se dobiti uvidom u dvadesetogodišnju kronologiju poslovanja turističke agencije Aurea iz Krka.
Iza Aureinog respektabilnog poslovnog profila stoje jednostavno i jasno zacrtani dugoročni ciljevi dosegnuti upornošću i dosljednošću u rješavanju dnevnih i sezonskih poslovnih zahtjeva, a ispred svega – na prvoj liniji poslovanja u neposrednoj komunikaciji s klijentima i partnerima, stoje ležernost i osmjeh ostavljajući dojam lakoće poslovanja koja se u svijetu trgovanja uslugama prepoznaje kao visoko cijenjena kvaliteta profesionalnosti.
Upravo je takav bio i potpis pod svečanost proslave dvadesete obljetnice poslovanja Auree. U kongresnoj dvorani hotela Malin okupilo se više od stotinu partnera, suradnika, djelatnika, prijatelja, osoba koje su se na svojevrstan način umrežile u poslovanje Auree tijekom njenih dvaju desetljeća. Iznimno vedra i dinamična atmosfera ispunjena sjećanjima, no pogledâ usmjerenih naprijed, bila je lajtmotiv proslave. Aureini su djelatnici istovremeno sveprisutni i neprimjetni, sigurno ostvarivali režiju proslave uspjevši progovoriti o sebi ne na način samohvale, nego načinom koji se s uvažavanjem i poštovanjem obratio svakom prisutnom dajući mu do znanja da se prepoznaje i cijeni njegov osobni udio u stvaranju Auree kao uspješnog brenda. Pojedinačno uručivanje zahvalnica i poklona u tom je smislu shvaćeno kao finalni, tvarni izraz vrijednosti suradništva.
Putem jednosatne prezentacije nazočni su se prisjetili kronologije Aureina rasta. Agencija je započela radom 13. travnja1990. – neposredno nakon što je odobrena takva zakonska mogućnost, u iznajmljenom poslovnom prostoru u prizemlju obiteljske kuće Jurešić u Krku. Obrt Aurea osnovala je Josipa Cvelić Bonifačić nakon što je već od prosinca 1989. imala registriran obrt za marketing. Godine 1991. agencija seli u poslovni prostor obiteljske kuće Petković gdje ostaje punih 12 godina. Nakon zime pune optimizma i rezervacija, već početkom sljedeće sezone počeli su problemi. Ono malo smještenih gostiju moralo se evakuirati, pronalazili su im se putovi odlaska kući. Agencija je u sezoni 1991. zatvorila svoja vrata.
Već sljedeće, 1992. godine, u Aureu stiže brod! Ranko Bonifačić i Nikola Žic koji su do tada ribarili na zajedničkom brodu Popaj, kupuju turistički brod Zlatopružica. Veliki rizik, veliki novac i puno hrabrosti. Godinu poslije toga, Klaus Patterer, elektroinžinjer iz Villacha, instruktor ronjenja i voditelj sekcija ronjenja u svojoj firmi i vatrogasnom društvu, traži odgovarajući brod za ronjenje i pronalazi Zlatopružicu. Od tada, do danas, svake godine i po nekoliko puta odlazi na ronilačka krstarenja, dovodi ronioce iz vlastite škole ronjenja. Zlatopružici se 2005. godine pridružuje Lenica, drugi brod Aureine flote.
Godine 1994. Aurea uviđa dinamiku na tržištu nekretninama te započinje s djelatnošću posredovanja pri kupoprodaji kuća, apartmana, zemljišta putem novoosnovanog poduzeća Aurea nekretnine d.o.o. Iste godine u lipnju, Josipa Cvelić Bonifačić odlazi iz agencije na novo radno mjesto. Obrt Aurea prestaje s radom i transformira se u tvrtku Aurea International d.o.o., a mjesto voditelja agencije preuzima Svjetlana Volarić.
Također, tijekom 1994. godine, Aurea kupuje poslovni prostori u trgovačkom centru u Krku i daje ga u najam, da bi nakon 12 godina podstanarstva i dvije godine mukotrpne gradnje te iste godine, dočekala vlastiti poslovni prostor u zgradi poslovne zone Curicta.
Nikad prosječna - uvijek prva, nije to pretenciozna ocjena Aureinog načina poslovanja. Potvrda visoko postavljenih ambicija stigla je i 2007. godine kada se redizajnira Aurein web portal čineći Aureu prvom otočnom agencijom koja je omogućila on-line booking privatnog smještaja.
U tom je smislu korisno znati da je u tijeku marketinška akcija povodom Aureinog 20. rođendana kojom nagrađuje 10 sretnika koji do 13. travnja rezerviraju smještaj.
Na kraju, ostalo je uvjerenje (ne dojam), da će gipkost u promišljanju poslovanja priskrbiti Aurei kontinuirani rast i sposobnost da prva uoči novine kojima se treba posvetiti u korist rasta. Bivajući rukovođeno dvjema ženama dalekosežno postavljenih ambicija, Aureino će poslovanje k tome uvijek biti praćeno s puno stila što turizam ne shvaća tek popratnim dobrodošlim efektom, već nužnošću.

Vaši komentari