Loading...

Autentičnost doživljaja Zagrebačke županije

13.10.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Očekuje se da će se uskoro kreirati turistički programi koji će promovirati posebne oblike turizma Zagrebačke županija među kojima su proizvodi ruralnog, kulturnog i aktivnog turizma

Intenzivnom promocijom Zagrebačka županija je uspjela stvoriti imidž cjelogodišnje izletničke destinacije sa svim njenim komparativnim prednostima, a najveći razvojni potencijali turizma županije je popularizacija proizvoda ruralnih područja, kulturne baštine i aktivnog turizma, rečeno je na radionici "Upravljanje destinacijom i razvoj novih složenih turističkih proizvoda" održanoj u Zagrebu 1. listopada 2015. godine.

Radionica je okupila predstavnike turističkih zajednica i turističkih agencija kako bi se intenziviranjem komunikacije kreirali specifični turistički programi za stvaranje mini sezone za svako od turističkih odredišta Zagrebačke županije, a sve da se potaknu ponovni dolasci i dodatna potražnja.

Sustav turističkih zajednica kreirao je popis atrakcija kojima raspolažu, a na temelju kojeg bi turističke agencije trebale kreirati turističke programe.

Na rasporedu je još jedna radionica koja je ujedno i posljednja prilika za uključivanje u projekt kreiranja turističkih programa koji će biti uvršteni u specijalizirani katalog ponude Zagrebačke županije.

Predavač na radionici bio je Željko Trezner, savjetnik Upravnog odbora UHPA-e, a na radionici je sudjelovala i mr. sc. Ružica Rašperić, direktorica TZ Zagrebačke županije.

Vaši komentari