Loading...

Besplatne radionice o marketingu u Dubrovniku

28.11.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Marketinški stručnjaci iz Velike Britanije i Hrvatske će održati poludnevno predavanje o B2B i B2C marketingu i distribuciji proizvoda turizma posebnih interesa 2. i 4. prosinca u prostoru DUNEA-e u Dubrovniku, UHPA-ina partnera na projektu Održivi razvoj turizma posebnih interesa.

Pozivamo zainteresirane članove UHPA-e da prisustvuju prezentacijama jer će se analizirati konkretni problemi i potencijali identificirani kroz upitnike koje su popunjavale turističke agencije i ostali ponuđači usluga u turizmu.

U utorak, 2. prosinca 2014. Od 10.00 do 13.00 sati  u prostorima Regionalne razvojne agencije Dubrovačko-neretvanske županije, Branitelja Dubrovnika 41, Dubrovnik, predavač Benjamin Carey, škotski marketinški stručnjak s više od dvadeset godina iskustva, predstavnicima  hrvatskih i crnogorskih turističkih agencija i pružatelja usluga u turizmu predstavit će poteškoće u prodaji novih proizvoda koje su pred poduzetnicima ali i moguća rješenja. Na prezentaciji će se osvrnuti na B2C marketing za efikasnu upotrebu distribucijskih kanala specifičnih za turizam posebnih interesa zapadnih tržišta (Ujedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Njemačka), posebno o online distribucijskim kanalima korištenim na tim tržištima kao i B2B marketing, uključujući savjetovanje o sudjelovanju na turističkim sajmovima, B2B suradnji, i internet marketing.

Carey je osnivač i direktor vodeće konzultantske tvrtke za održivi razvoj i menadžment okoliša u turizmu Dunira Strategy, osnovane 2002. godine. Ima višegodišnje iskustvo u razvoju proizvoda i kompetencija, mapiranju, razvoju mreža, istraživanju i analizi tržišta, te analizi društvenih i ekonomskih utjecaja, te utjecaja na okoliš.

U četvrtak 4. prosinca 2014. Od 10.00 do 13.00 sati  u prostorima Regionalne razvojne agencije Dubrovačko-neretvanske županije, Branitelja Dubrovnika 41, Dubrovnik, predavač Dean Nižetić će održati predavanje o izradi online marketinškog plana i upotrebi online distribucijskih kanala. Nižetić se online turizmom bavi se od postavljanja adriatica.net-a 2000 godine. Svoju specijalnost gradi upravo na e-commerce djelovanju u segmentu turizma, digitalnom marketingu, distribuciji, te komercijalnoj primjeni internetskih tehnologija u turizmu.

Organizator predavanja i savjetovanja je Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) kao glavni projektni partner u Hrvatskoj u suradnji s regionalnom razvojnom agencijom Dubrovačko-neretvanske županije DUNEA-om i Udrugom Agroturizam Konavle.

Projekt je financiran od strane Europske unije u bespovratnom iznosu od 293 597,32  € i sufinanciran od strane Ureda Vlade Republike Hrvatske za udruge u iznosu od 16.312,58 €. Ukupna vrijednost projekta je 351,847,01 €. Provodi se kroz IPA Prekogranični program suradnje, Hrvatska-Crna-Gora.  

Vaši komentari