Loading...

Biserka Šiletić Knezić: Putovanja su vječna

16.12.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

"Naši dojmovi s putovanja odraz su naše kulture putovanja i ovise o nama samima te o našoj otvorenosti prema životu...Zato su školske ekskurzije, izleti i dobar odgoj najljepši pokloni koje možemo darovati djeci i mladima", kazala je za uhpa.hr Biserka Šiletić Knezić iz agencije Marbis

Nakon zatvaranja poslovnice u kojoj je radila dvanaest godina, Biserka Šiletić Knezić, vlasnica i direktorica koprivničke turističke agencije Marbis d. o. o., odlučila je početkom devedesetih pokrenuti vlastitu agenciju iako je, kako kaže, i onda bilo vrijeme krize zbog koje su mnoge agencije zatvarale svoja vrata. S dvoje male djece i ne prihvaćajući realnost koju donosi ostanak bez posla, Biserka Šiletić Knezić prikupila je dokumentaciju potrebnu za pokretanje agencije. Unatoč lošim izgledima, agencija je već nakon dvije godine rada postala jedna od vodećih agencija u Koprivničko-križevačkoj i Virovitičko-podravskoj županiji. Uspjeh je prije svega proizašao iz stava kako su putovanja vječna, samo treba naći put do klijenta. Agencija djeluje više od dvadeset godina i od jednog zaposlenika u početku, danas, zapošljava između šest i devet osoba. 

Možete li nam reći nešto o agenciji, interesima, o budućim planovima poslovanja i smjeru razvoja?

Posebno smo usmjereni na strana tržišta i dovođenju inozemnih gostiju u Hrvatsku te u posljednje vrijeme bilježimo odlične rezultate. Težimo širenju tržišta i cilj nam je jačati konkurentnost agencije kroz redizajn poslovnih procesa i povećanje produktivnosti.  Važno nam je održati financijsku stabilnost te zapošljavati mlade osobe koje svojom energijom i kreativnošću pridonose izradi inovativnih programa.

Zbog čega ste se zajedno s UHPA-om uključili u projekt implementacije i certificiranja sustava upravljanja kvalitetom prema međunarodnoj normi ISO 9001:2008? Što Vam je donio spomenuti certifikat?

Onoga trenutka kada se spomenula mogućnost da implementiramo sustav upravljanja kvalitetom, znala sam da ćemo ući u to. Prednosti su već kod same organizacije poslovanja. Mi smo agencija koja posluje više od 20 godina. Svima nam je poznato da je vrlo teško presložiti organizaciju u poduzeću koje ima toliko godina iza sebe. Ovaj sustav to omogućava kroz lakše praćenje proizvodnih procesa, jednostavnije uvođenje u rad novih djelatnika i nastojanje da djelatnici konstantno održavaju kvalitetu poslovanja. Samo priznanje da smo to uspjeli napraviti i da imamo implementiran međunarodni standard je nešto samo po sebi dovoljno. U poslovanju sa stranim partnerima to je uopće preduvjet da imate mogućnost razgovora s njima i da Vas shvate ozbiljno, bez obzira na sve Vaše znanje i sposobnosti koje se podrazumijevaju. Osobito ako se radi o velikim tvrtkama i agencijama.

Zajedno s UHPA, odnosno ostalim agencijama članicama, ušli smo u projekt jer uvođenje norme ISO 9001:2008 zahtijeva mnogo rada, a s partnerima/kolegama to je bilo daleko brže i jednostavnije nego da smo ISO uvodili sami. Financijska strana nije bila toliko presudna jer postoje EU fondovi iz kojih se mogu dobiti sredstva za implementaciju standarda kvalitete, ali vrijeme koje smo uštedjeli i kvaliteta radnih procedura svakako se isplatila.

Uvodite li novitete i po čemu se agencija ističe i razlikuje od drugih?

Svakom klijentu pristupamo individualno i na temelju njihovih zahtjeva kreiramo ponude po mjeri kupca u koje unosimo kulturne i tradicijske vrijednosti Hrvatske. U cijeli proces uključujemo dobavljače koji su svojom inovativnošću u ponudi odskočili od ostalih pružatelja usluga u turizmu.

Kada putujete, kakva putovanja volite i gdje putujete?

Volim dinamičnost, velike moderne gradove na zapadu, ali i  gradove pune tradicije koji odišu prošlošću. Odlično se osjećam u Provansi, Toskani, ali i uz uzburkanu rijeku Dravu ili u Gorskom kotaru. Kreiranjem aranžmana za Marbisove putnike svakodnevno nailazim na nove zanimljive sadržaje u destinacijama u kojima sam boravila i željela bih ih ponovno posjetiti. Nisam izbirljivi turist i ne planiram putovanja mnogo unaprijed. U stanju sam od danas do sutra otići bilo gdje ako mi to posao dozvoljava. Najčešće spajam ugodno s korisnim, što je lijepa strana našega posla, tako da najčešće odlazim u destinacije koje kasnije posjećuju Marbisovi putnici..

Zašto bi ljudi trebali putovati, koja je ljepota putovanja i organiziranja istih?

Putovanja započinju planiranjem, a završavaju nezaboravnim sjećanjima. Zato su ona vječna, a njihova vrijednost trajna i neprocjenjiva. Ljepota putovanja je u posvećenosti ljudima koji su s nama i s kojima dijelimo lijepe i dragocjene uspomene tijekom putovanja. Upijanje različitih kultura, upoznavanje drugih ljudi i njihovog načina života preoblikuje nas same te nam otvara pogled na šarenilo svijeta koji nas okružuje.  Putovanja nas oslobađaju straha od nepoznatog, unose u život radost i vedrinu, ali i proširuju naše horizonte. Naši dojmovi s putovanja odraz su naše kulture putovanja i ovise o nama samima te o našoj otvorenosti prema životu. Kulturu putovanja dobro je steći tijekom mladih godina. Zato su školske ekskurzije, izleti i dobar odgoj najljepši poklon koje možemo darovati djeci i mladima.

Vaši komentari