Loading...

Crikvenica je nova UHPA-ina destinacija godine

07.09.2017
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Crikvenica će biti naglašena kao preporučena domaća destinacija 2017./18. godine od strane UHPA-e u svim komunikacijskim i promotivnim kanalima udruge

Službeno potpisivanje Ugovora o marketinškoj suradnji održano je danas, 7. rujna 2017., u Crikvenici. 

UHPA je prepoznala intenzivni razvoj novih turističkih proizvoda te izuzetne rezultate i rast ostalih turističkih pokazatelja destinacije te odabrala Crikvenicu za domaću destinaciju godine 2017./2018. Crikvenica će kroz zajedničku suradnju s UHPA-om biti naglašena kao preporučena domaća destinacija od strane UHPA-e u svim komunikacijskim i promotivnim kanalima Udruge usmjerene prema domaćem i stranom tržištu te publikacijama koje se distribuiraju na najveće turističke agencije i turoperatore te na ključnim turističkim sajmovima u svijetu.

Uvodno se obratila Ivona Matušić, zamjenica gradonačelnika Grada Crikvenice koja je istaknula da se raduje zajedničkom projektu Crikvenice i UHPA-e. Očekuje da će se u projekt uključiti što veći broj turističkih dionika, posebice na edukativne radionice koje imaju za cilj razvoj novih programa za emitivna tržišta. Nada se da će rezultat projekta biti produljenje sezone i povećanje potrošnje što su i strateški ciljevi hrvatskog turizma.

Na suradnju s UHPA-om Marijanu Biondić, direktoricu Turističke zajednice Grada Crikvenice, potaknuo je mogući razvoj nove turističke ponude i novih paket aranžmana. Istaknula je impozantne turističke brojke koje je Rivijera Crikvenica ostvarila u razdoblju predsezone i sezone te se isti rezultati očekuju i u postsezoni. Vjeruje kako će se u projekt uključiti svih šesnaest turističkih agencija koje djeluju na području Crikvenice što će rezultirati boljim korištenjem kapaciteta i sadržaja u destinaciji. Pohvalila je dosadašnji rad UHPA-e i nada se uspješnoj suradnji.

Predsjednik UHPA-e, Tomislav Fain čestitao je na iznimnim turističkim rezultatima koji su zasigurno rezultat kontinuiranog višegodišnjeg rada svih djelatnika u Crikvenici. Naglasio je da je zajednički cilj u narednom razdoblju orijentirati se na razvoj proizvoda i rast turističkog prometa u pred i post sezoni.
Istaknuo je kako 70% organiziranog turističkog prometa  van sezone dolazi posredstvom turističkih agencija pa se time moramo voditi i u ovom projektu da se kroz marketinške aktivnosti stavi naglasak na daljnje jačanje suradnje turističkih agencija i odabrane destinacije koja će rezultirati novim specifičnim turističkim programima i ciljanom, odnosno fokusiranom promocijom na pojedine turističke niše.

Već sedmu godinu za redom, UHPA kroz projekt domaće destinacije godine uspješno doprinosi boljem pozicioniranju, prepoznatljivosti i promociji destinacija kroz jačanje turističkog sektora.

Izvor i foto: UHPA

 

 

 

Vaši komentari