Loading...

Eno-gastro specijalisti na team buildingu

17.12.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Pripremali su priobalnu i kontinentalnu kuhinju, u suradnji s Kuhaonom, a slične aktivnosti planiraju i iduće godine

Turističke agencije, UHPA specijalisti za eno-gastro turizam, održale su u prvoj polovici prosinca radni sastanak, a ujedno su, u duhu team buildinga, predstavnici agencija sudjelovali i na kulinarskoj radionici koja je organizirana u suradnji s Kuhaonom. Na radnom sastanku dogovorene su aktivnosti specijalista koje uključuje promociju i postavljanje programa agencija. Razgovaralo se o sudjelovanju na specijaliziranim eno-gastro sajmovima, smjeru razvoja klastera specijalista te međusobnoj suradnji unutar eno-gastro specijalizacije.

"Druženje je uvijek zanimljivije kad su tu hrana i piće"

Potom je druženje nastavljeno kulinarskom radionicom te je desetak predstavnika eno-gastro specijalista pripremalo zagorska i priobalna jela. „Kuhaonu doživljavamo kao jedan zanimljiv proizvod kojeg svakako namjeravamo uvrstiti u našu ponudu u program Wine&Dine. Benefit im je još veći jer su locirani na Dolcu, pa je spoj posjeta najpoznatijoj zagrebačkoj tržnici i kuhanja u Kuhaoni dobitna kombinacija! Druženje je uvijek zanimljivije kad su tu hrana i piće“, kazala je Mirela Švaić iz agencije Gulliver Travel koja je bila u timu zaduženom za priobalna jela.

Kontinentalna kuhinja je na radionici bila zastupljena pisanom pečenicom Stubica (svinjski lungić punjen suhim šljivama) s domaćim rezancima i vanilin kiflicama, a priobalna kuhinja s pečenim srdelicama s kuhanim krumpirom i blitvom i fritulama. Radionica je snimana i za potrebe Turističke zajednice grada Zagreba te će filmić uskoro biti dostupan na Youtubu i na stranicama UHPA-e.

Poslovni model za portfelj eno-gastro putovanja 

„Na ovoj sjajnoj radionici uvjerila sam se da je Kuhaona doista izniman edukativni gastro-turistički centar. Njihova radionica za nas je u potpunosti novi turistički proizvod baziran na autentičnosti hrvatske kuhinje i fotografiranju hrane. Njihov poslovni model idealno se uklapa u naš portfelj eno-gastro putovanja namijenjenih grupama posebnih interesa“,  podijelila je dojmove s radionice  Nikolina Tomaško Buzov iz agencije Globtour Event.

Predstavnici specijalista planiraju slične aktivnosti i iduće godine, samo na drugoj relaciji jer, kako je kazao Robert Bralić iz agencije Ventula Travel, Kuhaona je odličan način prezentacije, a sada je preostalo da 'u skladu s mogućnostima i voljom uradimo isto, samo na drugim lokacijama (možda autentičnijim, ruralnim i urbanim lokalitetima)'.

Vaši komentari