Loading...

Euronews travel objavio šest trendova u turizmu za 2021.

13.11.2020
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Putnici će željeti pobjeći od svakodnevnice, pazit će na ekološki utjecaj te će željeti nomadski, wellness, autentični i osvješteniji turizam

Euronews travel objavio je izvješće Travel after 2020: what will tourism look like in our new reality?Prema očekivanjima, putnik sutrašnjice sve će više željeti živjeti kao mještanin, duboko uranjajući u različite kulture i običaje. Željet će pobjeći od prometnih urbanih središta i ući u divljinu manje naseljenih, ruralnih područja, što bi moglo donijeti bogatstvo tim lokalnim zajednicama.

U analizi, kako će turizam izgledati u našoj novoj stvarnosti ističu se šest ključnih trendova putovanja koji se pojavljuju nakon 2020.:

1. Turizam u divljini: bijeg od svakodnevnice

Nakon mjeseci ostajanja u svojim domovima, postoji univerzalna potreba za širom otvorenim prostorima jer vrijeme provedeno u divljini smatra se protuotrovom za suvremeni urbani život. Uz stalnu buku iz naših gradova, kao i vijesti i društvene mreže, potraga za tišinom bit će glavni prioritet.

2. Eko turizam: ekološki utjecaj na planet 

Prema Međunarodnom ekoturističkom društvu, ekoturizam je “odgovorno putovanje u prirodna područja koja čuvaju okoliš, održavaju dobrobit lokalnog stanovništva i uključuju obrazovanje”. Nakon pandemije, ljudi će mnogo pažljivije razmišljati o načinu putovanja i tražiti hotele i tvrtke koje čine sve kako bi minimalizirale svoj utjecaj na planet. Također, možemo očekivati da će akreditacija dobiti na važnosti, jer potrošači traže sigurnost od legitimnog “eko turizma” i certifikate s „negativnim ugljikom“.

2. Nomadski turizam: kamperska putovanja

U budućnosti će putovanja u pokretu biti puno češća, bilo da je riječ o nesputanim slobodnjacima generacije Z, tisućljetnim profesionalcima koji mogu zarađivati za život laptopom ili umirovljenici bez odgovornosti. Briga o zdravlju također motivira sve više i više ljudi pa tako se predviđa da će biti povećana potražnja za kupnju automobila kao zamjenu za javni prijevoza – iako imaju veliku svijest za brigom za okoliš, ovo će dati put do procvata putničkih putovanja.

4. Wellness turizam: zdravlje za dugovječnost

U doba pandemije koronavirusa, potraga za poboljšanjem zdravlja i imuniteta bit će snažna motivacija za svjetske turiste. U 2021. i kasnije možemo očekivati da će posjetitelji plaža zamijeniti sunce i pina-colade s hladom i kokosovom vodom. Čak i ako posjetitelji ne putuju izričito detox ili bootcamp iskustvo, poželjet će rezervirati putovanja zbog kojih se osjećaju bolje nego prije povratka kući.

5. Autentični turizam: upoznavanje lokalne zajednice

U doba Instagrama autentičnost je postala ideal kojem se treba težiti. Što se tiče putovanja, posjetitelji ne žele posjetiti standardna odmarališta koja su nepovezana i sterilna. Žele uroniti u odredišta i doživjeti nešto stvarno. Važan aspekt bit će suradnja s lokalnim zajednicama na siguran način s turistima željnim učenja i stvaranja ljudskih veza. Što se tiče autentičnog turizma, putnici također žele ostaviti pozitivan trag – vratiti nešto – bilo da se radi o izravnom plaćanju lokalnim poduzećima ili volontiranju.

6. Osvješteniji turizam: “manje je više”

Osvješteniji turizam odnosi se na stvaranje dubljih veza s mjestima koja ljudi posjećuju i putujući sa stavom “manje je više”, izbjegavajući pretrpane itinerere s “Top listama”. Imati bucket listu bio je način izgradnje društvenog prestiža, ali kako putovanje kao potrošački čin pada u nemilost, svjesniji putnik traži ono što su skromnija putovanja na manje glamurozne destinacije.

Cijeli izvještaj dostupan je ovdje.

Izvor: Euronews /HrTurizam

Foto: Euronews 

 

 

Vaši komentari