Loading...

Europska zdravstvena iskaznica osigurava samo nužne usluge

02.07.2013
Allianz Zagreb d.d.
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Putno zdravstveno osiguranje nudi širi spektar pokrića i dodatne usluge bez obzira je li riječ o privatnoj ili javnoj instituciji

Ulazak Hrvatske u Europsku uniju potaknuo je mnogobrojna pitanja, između ostalog i pitanje vezano uz opseg zdravstvene zaštite na koju osiguranici Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje temeljem Europske zdravstvene iskaznice imaju pravo u ostalim zemljama članicama Europske unije.

Europske zdravstvena iskaznica pokriva samo neodgodive intervencije i to isključivo u javnim ustanovama u zemljama članicama Europske unije. Također, omogućava hrvatskim građanima isti tretman u slučaju potrebe za neodgodivim medicinskim intervencijama u drugim državama EU, a kakav imaju i stanovnici te države.

No, važno je naglasiti da to ne znači nužno da će u konačnici taj tretman biti i besplatan, već ako je neka usluga besplatna u Njemačkoj Nijemcima, bit će i Hrvatima, a bude li je morao platiti, npr. participaciju, neće je platiti više nego što bi je platio sam Nijemac.

Sve prednosti putnog osiguranja

Uspoređujući opseg pokrića koji su pruža na temelju Europske zdravstvene iskaznice i opseg pokrića proizvoda putnog zdravstvenog osiguranja, prednost putnog osiguranja očituje se i u širem opsegu pokrića koje uključuje:

•  Troškove medicinskih tretmana, lijekova i medicinskih pomagala u punom iznosu bez obzira na pravila i participacije zdravstvenog sustava zemlje u kojoj se pruža usluga.

•  Troškove repatrijacije osiguranika i druge usluge prema uvjetima osiguranja do iznosa ugovorene svote osiguranja, a koje uopće nisu predmet osiguranja po Europskoj zdravstvenoj iskaznici.

Dodatne pogodnosti

Također, za razliku od Europske zdravstvene iskaznice, prednost Putnog zdravstvenog osiguranja očituje se i u dodatnim uslugama koje su uključene u pokriće kod putnog osiguranja, a koje olakšavaju snalaženje u neugodnim situacijama kada trebamo hitnu medicinsku pomoć:

•  Pronalaženje najbližeg liječnika ili zdravstvene ustanove bez obzira da li se radi o privatnoj ili javnoj instituciji.

•  Pomoć kod prevladavanja jezičnih barijera.

•  Obavješćivanje obitelji osiguranika o njegovom zdravstvenom stanju.

•  Upute o mjerama koje treba poduzeti kad su Vam ukradene isprave, kreditne kartice, putna karta.

•  U slučaju nepredviđenih događaja naša asistencija šalje poruke u lokalno hrvatsko veleposlanstvo, prenosi sve poruke obitelji ili poduzeću, mijenja hotelsku, avionsku, rent-a-car rezervaciju i sastanke u skladu s Vašim instrukcijama.

Naši osiguranici imaju 24 satnu asistenciju na hrvatskom jeziku i uz mogućnost preuzimanja troškova poziva.

Sukladno gore navedenom, Europska zdravstvena iskaznica ne isključuje potrebu za ugovaranjem proizvoda Putnog zdravstvenog osiguranja, a sukladno iskustvima iz našeg okruženja to su prepoznali i osiguranici.

Vaši komentari