Loading...

FAIR TOUR: Gosti cijene personalizirane nagrade i poklone od agencije

15.07.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Sudionik projekta mobilnosti UHPA-e Marijan Mandić u podružnici turoperatora JTB Germany imao je priliku sudjelovati u realizaciji incentive događanja za 230 osoba

foto: Marijan Mandić s kolegom u frankfurtskom uredu JTB-a

Iskustvo rada s kolegama na pripremi i realizaciji incentive putovanja za grupu of čak 230 najboljih djelatnika osiguravajuće kuće koja svoje podružnice ima u više od 10 zemalja jugoistočne Azije bilo je jedan od fokusa stručnog usavršavanja Marijana Mandića koji je dva tjedna boravio u Njemačkoj. 

JTB Group je turoperator specijaliziran za putovanja japanskih turista koji svoje podružnice ima u 14 europskih zemalja, između ostalih, JTB Germany u kojoj je Mandić stjecao iskustva i vještine o razvoju proizvoda za posebno tržište kao što je Japan ali i ostale zemlje Dalekog istoka. 

„Fasciniralo me koje su sve mogućnosti, ideje i koje sve detalje može agent kao naručitelj incentive eventa zatražiti i mi kao organizatori moramo moći organizirati u suradnji s hotelom i svim ostalim dobavljačima. Npr. hotel je poslao specifikaciju za ključeve soba (kartica) i mi kao organizatori smo odradili tiskanje loga naručitelja eventa s pripadajućom futrolom na svaku karticu, tako kad gosti dođu na check-in dobiju ključeve za sobu kompletno opremljenom logom firme iz koje su došli na ovo nagradno putovanje što je jako lijep detalj. Isto tako, pripremljen je veliki šator na temu Oktoberfesta, dogovorena večera u bivšoj trafostanici u istočnom Berlinu i mnogo drugih zanimljivih rješenja,“ komentirao je Mandić. 

„U sitnim detaljima se vidi koliko je bitno imati i dobre suradnike kao i dobavljače, neki od njih se bave isključivo organizacijom ovakvih incentive eventa ili za transfere imati fleksibilne dobavljače koji su u stanje bez problema organizirati 10-tak najnovijih modela limuzina s profesionalnim vozačima, koji su vrlo fleksibilni s obzirom na last minute promjene pojedinih transfere. Te naravno, restorane koji su pored dogovorenih menija u stanju pripremiti vegetarijanske ili no pork menije za određeni broj gostiju,“ dodaje Mandić.                   

Program mobilnosti financijski je podržala Europska komisija kroz program „Leonardo da Vinci Mobilnost – Osobe na tržištu rada“ s 17.480,00 EUR za njegovo provođenje. Projekt uključuje Udrugu hrvatskih putničkih agencija kao koordinatora projekta i partnera ASR - udrugu neovisnih putničkih agencija Njemačke kao ustanovu domaćina (uključujući članove ASR-a). Za sudionike mobilnosti su osigurana financijska sredstva za životne, putne i troškove pripreme. 

(olj)

Vaši komentari