Loading...

FAIR TOUR: Nijemci i dalje najviše vjeruju tzv. autobuserima

11.07.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Maja Brkljačić iz RB Travela dva tjedna boravka u njemačkom turoperatoru Wolff Ost Reisen iskoristila je kako bi doznala više o prodaji putem turoperatora i tzv. autobusera, očekivanjima njemačkih gostiju i specijalizacijama za pojedine destinacije

Jedna od posebnosti njemačkog tržišta je prodaja putem turoperatora koji svoje paket aranžmane prodaje malim autobuserima. Za razliku od klasičnih turističkih agencija, koje prodaju paket aranžmane većih turoperatora, te najčešće svoje poslovnice imaju otvorene na mjestima visoke frekvencije prolaznika, tzv. mali autobuseri najjače djeluju u manjim mjestima, imaju svoju bazu stalnih i vjernih putnika koji se često  međusobno poznaju, oni sami iznimno dobro osobno poznaju potrebe svojih putnika, a sami putnici  njeguju tradiciju zajedničkih putovanja. Mali autobuseri imaju iznimnu snagu u prezentaciji putovanja i destinacije svojim klijentima jer im klijenti u potpunosti vjeruju. 
 
„Mali autobuseri su sami najčešće vezani uz njemačkog tour operatora od svog povjerenja. Bitno je naglasiti njemačkog tour operatora, jer će iznimno rijetko mali autobuser ukazati povjerenje stranom incoming tour operatoru. Domaći incoming tour operatori do ciljane skupine gostiju, doći će dakle znatno lakše putem njemačkih tour operatora, a ne direktnim obraćanjem autobuseru,“ istaknula je Brkljačić. 
„Osim toga, turoperator kao što je npr. Wolff Ost Reisen s kojim poslujemo, je usko specijaliziran za temu i regiju a specijalizaciju svojim klijentima dokazuju detaljnim planiranjem svakog i najmanjeg detalja u destinaciji za koju su specijalizirani. Primjerice svaki klijent će pred putovanje primiti poštom etui veličine A4 s deset poglavlja od programa i vouchera, brošura, mapa gradova, informacija o destinaciji, zakonodavstvu i dr. cijene parkirališta i cestarina, na njemački prevedeni programi kulturnih događanja, preporuke taksija, restorana itd., itd., na način da turistički pratitelj gotovo nema potrebe za osobnom pripremom,“ dodala je Brkljačić. 
 
Važnost kvalitetnog informiranja
 
 U okviru mobilnosti UHPA-e, za vrijeme boravka u partnerskoj organizaciji u Njemačkoj sudionici imaju priliku biti dijelom tima, sudjelovati na sajmovima te detaljnije predstaviti destinaciju partnerima. Prema riječima Brkljačić potreban je oprez u stajalištu da je Hrvatska Nijemcima tradicionalno vrlo dobro poznata i da će sve materijale koji su im potrebni pronaći na internetu. Prodajni referenti poznaju destinaciju ali često isključivo ljeti te je potrebno naglasiti mogućnosti i ponudu u razdoblju van glavne sezone. 
 
„Foto i video materijali, brošure i sve drugo što možete iskoristiti za prezentaciju svojih programa, Nijemcima će biti korisno. Proberite materijale za koje osobno smatrate da su objektivni i kvalitetni, te ih prezentirajte partnerima kao svoju stručnu preporuku – cijeniti će! Za male autobusere je posebno specifično, da još uvijek tradicionalno posluju, te sami očekuju primjerak brošura hotela, destinacije i sl.,“ navela je Brkljačić.
 
O Nijemcima kao potrošačima, Maja Brkljačić je saznala kako  će zahtijevati fer uslugu koju su platili, ali će odmah na licu mjesta i opravdano reklamirati svaki nedostatak, što ostavlja mogućnost rješavanja problema s dobavljačima na najbolji moguć način, za razliku od tržišta koja reklamacije šalju po povratku, kada su mogućnosti za rješenje minimalizirane, te ostaje jedino mogućnost naknade štete.
 
Noviteti na njemačkom tržištu
 
I na njemačkom tržištu ima noviteta i trendova, a kao najzanimljiviji primjer Maja Brkljačić je izdvojila u Njemačkoj popularne „bistro autobuse“ - bistro-kafić u kojemu se klijenti mogu družiti, gledati video prezentacije putovanja, besplatno piti kavu i naravno bukirati putovanje, a ideja „putničke agencije kafića“ postala je pravi hit.
Osim toga, u okviru mobilnosti imala je priliku posjetiti i sajam turizma i slobodnog vremena F.re.e u Münchenu izrazito dobro posjećen od strane privatnih posjetitelja, od seniora do obitelji s djecom, koji obilaze sajam s ciljem planiranja putovanja, ali i bukiranja putovanja po povoljnim cijenama. Dobra priprema programa pred ključne sajmove i slanje njemačkim turoperatorima, iznimno je dobra mogućnost za uspješnu prodaju, gdje je velik izazov pravovremeno dobivanje cijena od dobavljača u Hrvatskoj, posebice hotela. (Izvor: Objava za medije)
 

Vaši komentari