Loading...

FAIR TOUR: Njemački agenti ne poznaju dovoljno Hrvatsku kao destinaciju

07.07.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Djelatnik turističke agencije Elite Travel, Marko Novak, dva je tjedna proveo u njemačkom turoperatoru Olimar u sklopu projekta mobilnosti UHPA-e

Marko Novak je stručno usavršavanje u sklopu projekta proveo u OLIMAR - Resien njemačkom turoperatoru s naglaskom na „Besonders Reisen - posebna putovanja“. OLIMAR je svoj uspjeh u turizmu započeo prije 40-tak godina kao specijalist za Portugal, a danas gradi i širi svoju ponudu s novim destinacijama kao što je Hrvatska.
 
Tijekom dva tjedna stručne prakse Marko je dobio uvid u gotovo sve segmente poslovanja turoperatora te se tom prilikom detaljnije pozabavio problematikom razvoja i prodaje proizvoda. Razgovori sa prodavačima koji su u direktnom doticaju s potencijalnim kupcima potvrdili su Markovu pretpostavku da su prodavači zapravo generalno jako slabo informirani o hrvatskoj kulturno-turističkoj ponudi. 
 
„Agenti najčešće nude samo one destinacije koje su već i sami upoznali kroz tzv. info putovanja u organizaciji turoperatora ili u privatnom aranžmanu za vrijeme godišnjih odmora. Najčešće destinacije koje se nude „na prvu“ su Španjolska, Turska, Grčka, a zimi Kanarski otoci i Egipat. Na upite za Hrvatsku rijetko ćete dobiti pravi savjet ili konstruktivni prijedlog za putovanje. Stoga smo se odlučili organizirati putovanje za Infogrupu krajem svibnja 2014. i agentima iz različitih agencija približiti Hrvatsku ne samo kao turističku destinaciju već i zemlju kulture i prirodne ljepote koja nudi mnogo vise od hotela i plaža“, kazao je Novak.
 
Info putovanje za njemačke agente i novinare, Elite travel je organizirao u svibnju po povratku kolege Novaka s mobilnosti. Tijekom trodnevnog studijskog putovanja 13 njemačkih agenata i novinara su imali priliku posjetiti 12 hotela na dubrovačkom području, saznati zanimljive informacije o destinaciji, steći osobne dojmove i kušati gastronomske i enološke adute dubrovačke ponude. Doživljaj i prikupljene impresije će im olakšati prodaju Hrvatske kao destinacije. Promotivni članci objavljeni po povratku svjedoče o uspješnosti organiziranog studijskog putovanje što će se zasigurno pozitivno odraziti i na poslovnu suradnju Elite Travela i Olimara. 
 
„Osnovni cilj pri organiziranju trodnevnog Info putovanja bilo nam je predstaviti zemlju i ljude kroz 3 poludnevna izleta gdje bi imali prilike upoznati dubrovačku regiju,“ pojasnio je Novak. 
„Većina agenata dijeli mišljenje da je na takvim putovanjima mnogo korisnije pokupiti neki osobni dojam kao i neku „insidersku“ informaciju koju bi se kasnije moglo podijeliti sa svojim klijentima nego obilasci hotela čije informacije su u današnje doba dovoljno dostupne preko interneta i raznih booking platformi.“
 
Program mobilnosti financijski je podržala Europska komisija kroz program „Leonardo da Vinci Mobilnost – Osobe na tržištu rada“ s 17.480,00 EUR za njegovo provođenje. Projekt uključuje Udrugu hrvatskih putničkih agencija kao koordinatora projekta i partnera ASR - udrugu neovisnih putničkih agencija Njemačke kao ustanovu domaćina (uključujući članove ASR-a). Za sudionike mobilnosti su osigurana financijska sredstva za životne, putne i troškove pripreme. (Priopćenje za javnost)
 

Vaši komentari