Loading...

FAIR TOUR: Njemački turoperatori ne žele zadovoljne već oduševljene goste

17.07.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Na dvotjednom stručnom usavršavanju Bruno Martinović, djelatnik Huck Finn turističke agencije susreo se s novim metodama prodaje izleta, saznao što očekuju njemački gosti i koji su najnoviji trendovi na njemačkom tržištu.

Ljubaznost, srdačnost i osmjeh na licu kolega prvo je što je primijetio Bruno Martinović dolaskom u partnersku organizaciju, turoperatora I.D. Riva Tours. Dva je tjedna s njemačkim kolegama dijelio ured u Münchenu, upoznao se s odjelima, radio na razvoju novih proizvoda i educirao se o njemačkom tržištu. 

I.D. Riva Tours specijalizirana je za Hrvatsku kao destinaciju i nudi niz programa kao što su krstarenja jadranom, jedrenje, bike&boat programi, iznajmljivanje smještaja s istaknutim smještajem za goste s kućnim ljubimcima. Osim Jadrana nude se i Plitvice. I.D. Riva Tours  organizirana je u nekoliko odjela ureda u glavnom gradu pokrajine Bavarske među kojima su hotelski odjel, grupe/bus, brodovi/marketing, zrakoplovne karte, privatni smještaj, te servisni biro koji je u Hrvatskoj.  

„Imao sam priliku provesti nekoliko sati u call centru i vidjeti njihov rad. Svi su se specijalizirani na jedan do dva odjela tj. tržišne niše, kako bi klijentu ponudili što kvalitetniju informaciju o krajnjem proizvodu. Svi oni su bili u Hrvatskoj i sudjelovali na turama koje prodaju, što doprinosi kvaliteti usluge koje daju jer znaju u detalje objasniti klijentima što ih čeka u Hrvatskoj. Uvijek je prisutan „small talk“ s klijentima npr. davanje dodatnih informacija, preporuka, iskazivanje želje da uživaju u godišnjem odmoru, da si uzmu puno lijepih dojmova sa putovanju i to sve obavljaju sa smiješkom i veseljem. Upravo taj osobni kontakt (telefona ili direktno fizički u poslovnici) sa klijentima je presudan kod Nijemaca,“  istaknuo je Martinović. 

Sudionik mobilnosti UHPA-e, Bruno Martinović, u Münchenu

Nijemci velikom većinom svoja putovanju kupuju kod putničkih agencija a ne preko on-line portala. To se i statistički vidi 85% u putničkim agencijama a 15% preko portala ( check24, abi-in-den-urlaub, holidaycheck, opodo). Njemački turisti su jako dobro informirani. Prije nego odu u putničku agenciju informiraju se o krajnjem proizvodu preko Interneta, prijatelja, rodbine, turističkih vodiča, turističkih portala (Trip Advisor) kako bi agentu točno rekli što ih točno zanima, koji hotel žele, koje sobu žele, koju destinaciju itd.. Njemački turisti vole pažnju, točne i konkretne informacije, ne vole da se odstupa od plana ako nije viša sila i da se ispoštuje  sve što je u programu. 

Osim uobičajenih prodajnih kanala koje turoperatori koriste Bruno Martinović izdvojio je portal TravelTainmnet (http://www.traveltainment.de/) kao posebni kanal distribucije ponuda: „TravelTainmnet je sastavni dio Amadeus Leisure Group  koja razvija softverska rješenja za distribuciju putovanja na internetu i putničkim agencijama. To funkcionira tako da turoperatori svoje ponude(paket aranžmane) svakodnevno šalju TT  koji to stavlja na svoj portal. Zatim online portali uzimaju te podatke i stavljaju na svoju web stranicu, a putničke agencije preko rezervacijskog softvera Bistro TT portal imaju uvid u milijardu ponuda od različitih turoperatora. Na Bistro TT portalu se vidi proizvod koji se prodaje, tko je odgovorni organizator, i ono najvažnije po kojoj se cijeni prodaje. Na taj način se vidi što konkurencija nudi i po kojoj cijeni to radi, te kako vlastita ponuda stoji na tržištu.“ 

Od trendova na tržištu Martinović je izdvojio: „Na njemačkom tržištu sadašnji trend su outdoor aktivnosti. Biciklizam, planinarenje, penjanje, rafting, kajakarenje itd. bili oni organizirani ili individualni. Prodaja opreme za takve aktivnost je u porastu a nimalo nije jeftina. To su kupci koje trebamo. Oni su visoke stručne spreme, visoke platežne moći, srednje dobi i dobri potrošači a primarni cilj im nije destinacija već aktivnost. Osim toga, novi trend je da Nijemci idu na više kratkih odmora a ne kao prije na jedan dugački.“ 

„Njemački turoperatori ne žele zadovoljne goste – oni žele oduševljene goste, “ kao zaključak nakon sudjelovanje u programu dvotjedne mobilnosti UHPA-e i rada u I.D. Riva Tours Bruno Martinović je istaknuo. 

Program mobilnosti financijski je podržala Europska komisija kroz program „Leonardo da Vinci Mobilnost – Osobe na tržištu rada“ s 17.480,00 EUR za njegovo provođenje. Projekt uključuje Udrugu hrvatskih putničkih agencija kao koordinatora projekta i partnera ASR - udrugu neovisnih putničkih agencija Njemačke kao ustanovu domaćina (uključujući članove ASR-a). Za sudionike mobilnosti su osigurana financijska sredstva za životne, putne i troškove pripreme. 

(olj)

 

Vaši komentari