Loading...

FAIR TOUR: Prije putovanja njemački turisti sve provjere i online

14.07.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

U okviru projekta mobilnosti i stručnog usavršavanja, Antonija Ćaćić, djelatnica Unilinea, boravila je u Giessenu nedaleko od Frankfurta kod njemačkih partnera Service-Reisen Giessen

Turoperator Service-Reisen Giessen posluje već 40 godina te prodaje uglavnom grupne aranžmane, a odnedavno je uveo odjel za prodaju individualnih putovanja. Među preporukama na web stranici nalazi se i petodnevna gastro tura po Istri te putovanje u Dubrovnik. 

No, zabrinjavajuća je razina (ne)poznavanja destinacije. „Jedini nedostatak njemačkih turoperatora i autobusera je taj što oni nažalost nemaju veliko znanje o svojim prodajnim destinacijama. Iz tog razloga se moraju u potpunosti osloniti na svoje partnere, odnosno pružatelje usluga u destinaciji. Taj nedostatak utječe i na prodaju proizvoda, tj. aranžmana. Partneri će uvijek prodavati ono što najbolje poznaju, a svaki novi proizvod treba bit minimalno dvije to tri godine na tržištu da bi ga se primijetilo", smatra Ćaćić.

Njemačkim gostima jako je teško prodati novi proizvod, te će mu trebati  1-3 godine kako bi se kupci za njega zainteresirali

„Također je bitno znati da njemački krajnji potrošač, koji nije vidio objekt ili destinaciju sve provjerava na stranicama holidaycheck.de ili tripadvisor.de. Zbog velike količine netočnih informacije na tim stranicama, jako je bitno imati dobre i točne argumente u korist vašega hotela ili hotela kojeg prodajete. Velike su šanse da će partner odbiti ponudu hotela koji ima ispod 50% na navedenim stranicama. Iz tih razloga je važno da se partner može osloniti na vaše znanje i informacije koje mu dajete,“ primijetila je Ćaćić.

Povjerenje i komunikacija između turoperatora, pružatelja usluge te u konačnici i kupca od velike je važnosti. „Nešto što se definitivno može preuzeti od njemačkih partnera, je način na koji oni započinju razgovore. Ukoliko razgovaraju sa klijentom, s kojim su već radili, razgovor nikad ne započinju s poslovnim informacijama. Jako paze na ton i ležernost razgovora kako se klijenta ne bi suviše zamaralo. Taj određeni odnos, koji partneri imaju sa svojim klijentima, mi se najviše od svega dojmio i vjerujem da oni teže za istim takvim odnosom sa nama, kao njihovim davateljima. Iako se hrvatska drži stroge profesionalnosti, njemački turoperatori, a i autobuseri, ipak vole osjetiti dozu opuštenosti. Više vole da je taj odnos na prijateljskoj bazi, koji im ulijeva više povjerenja,“ zaključuje Ćaćić.

Program mobilnosti financijski je podržala Europska komisija kroz program „Leonardo da Vinci Mobilnost – Osobe na tržištu rada“ s 17.480,00 EUR za njegovo provođenje. Projekt uključuje Udrugu hrvatskih putničkih agencija kao koordinatora projekta i partnera ASR - udrugu neovisnih putničkih agencija Njemačke kao ustanovu domaćina (uključujući članove ASR-a). Za sudionike mobilnosti su osigurana financijska sredstva za životne, putne i troškove pripreme. 

(objava za medije)

 

 

Vaši komentari