Loading...

FAIR TOUR: Savjeti za rad s njemačkim tržištem

17.07.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Deset djelatnika turističkih agencija i UHPA-e u okviru projekta mobilnosti FAIR TOUR tijekom dvotjednog boravka u Njemačkoj saznali su kako Nijemci žele aktivne programe u prirodi, da prije dolaska sve provjeravaju na internetu te da raste potražnja za programima za seniore.

Povratkom posljednjeg sudionika mobilnsoti završio je projekt kojim je djelatnicima turoperatora i turističkih agencija omogućeno sudjelovanje na stručnom usavršavanju u trajanju od dva tjedna u Njemačkoj gdje su imali priliku unaprijediti znanja i vještine potrebne za  razvoj inovativnih proizvoda za tržišne niše turizma posebnih interesa ali i adekvatno odgovoriti na zahtjeve njemačkog tržišta. Njihova iskustva i savjeti bit će okupljeni u brošuri UHPA Reisetips&Tricks. 

Osim toga, cilj mobilnosti je jačanje suradnje njemačkih i hrvatskih turističkih agencija i turoperatora na principima fair partnerstva. Wolff Ost-Reisen, TCME touristic concept marketing & events international GmbH, OLIMAR Reisen Vertriebs, HÖRMANN REISEN, Allianz selbständiger Reiseunternehmen Bundesverband, SERVICE-REISEN GIESSEN, DIGITEL SERVICES, Vtours, JTB Germany, ID Riva tours partnerske su organizacije u Njemačkoj koje su ugostile sudionike mobilnosti.  

Uskoro izlazi UHPA-ina publikacija Reise Tips&Tricks

Projekt mobilnosti je ukazao na neke činjenice koje ponekad podrazumijevamo, a možda nisu nužno takve. Jedna od njih je poznavanje Hrvatske kao destinacije. Većina sudionika mobilnosti je ukazala kako djelatnici njemačkih agencija često ne poznaju dobro hrvatske destinacije. Stoga su tijekom mobilnosti predstavili hrvatske destinacije, proizvode koje nude te predložili nove u skladu s potrebama agencije domaćina. Ne smo to, kao pravi turistički djelatnici pravili su i domaća jela kojim su oduševili svoje domaćine te ih pozvali na studijsko putovanje.

Sudjelovanje na mobilnosti sudionici su iskoristili i za prikupljanje novih ideja od personaliziranih detalja na incentive programima, preko korištenje fotografija djelatnika u brošurama kako bi imali jedinstvene fotografije do spretne organizacije korištenja istog busa za dvije grupe s različitim programima.

Projekt mobilnosti donosi konkretne rezultate za sudionika mobilnosti i agenciju. Tako je mobilnost iskorištena kako bi se agenciji domaćinu pokazala znanja i sposobnosti za organiziraciju i najzahtjevnijih programa kulturnog turizma u Hrvatskoj. Razvijeni novi programi, unaprijeđeni operativni segmenti poslovanja, dogovor za studijska putovanja i konkretniju suradnju za iduću sezonu su vidljivi rezultati projekta. No tu su i oni naizgled neprimjetni ali vrlo važni kao što su bolje razumijevanje potreba turista i poslovnih partnera te prijateljski odnos i povjerenje.

Mentori u partnerskim organizacijama složili su se kako su polaznici izvrsno pripremljeni te su aktivno doprinijeli radu, povećali znanje i informiranost o Hrvatskoj kao destinaciji: „Projekti mobilnosti imaju veliki utjecaj na B2B komunikaciju kao i razvoj dugoročne suradnje!!

Svoje iskustvo u Njemačkoj svi polaznici su ocijenili vrlo uspješnim i korisnim:

„Cjelokupni program mobilnosti ocijenio bih visokom ocjenom i smatram da je sve bilo vrlo uspješno.“, Filip Donadić  

Mobilnost se pokazala kao najbolji način upoznavanja s radom partnerske organizacije, razmjenom iskustava i u konačnici pružanjem bolje usluge.“ Sanja Subanović

Podsjetimo, program mobilnosti financijski je podržala Europska komisija kroz program „Leonardo da Vinci Mobilnost – Osobe na tržištu rada“ s 17.480,00 EUR za njegovo provođenje. Projekt uključuje Udrugu hrvatskih putničkih agencija kao koordinatora projekta i partnera ASR - udrugu neovisnih putničkih agencija Njemačke kao ustanovu domaćina (uključujući članove ASR-a). Za sudionike mobilnosti su bila osigurana financijska sredstva za životne, putne i troškove pripreme. (ip)

Sve e o projeku u kategoriji Projekti, podkategorija FAIR TOUR ovdje

 

Vaši komentari