Loading...

FOTOGALERIJA: Trideset šest agencija dobilo certifikat ISO 9001:2008

11.09.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Prestižni certifikat dodjeljuje se agencijama koje su, s ciljem međunarodne konkurentnosti, u svoje poslovanje uvele sustav upravljanja kvalitetom. Certifikate je članovima Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) uručio Ivo Bašić, savjetnik ministra turizma, i Boris Žgomba, predsjednik UHPA-e

Trideset šest turističkih agencija, članica Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), tijekom 2015. i 2014. godine uspješno je u poslovanje uvelo sustav upravljanja kvalitetom prema međunarodnoj normi ISO 9001:2008. Riječ je o najraširenijem i najpriznatijem standardu kvalitete koji agencijama omogućuje bolje razumijevanje i praćenje potreba kupaca, postizanje većeg stupnja zadovoljstva i povjerenja kupaca te povećanje produktivnosti i efikasnosti poduzeća.

Projekt je podržalo i Ministarstvo turizma Republike Hrvatske te je svečanoj dodjeli certifikata ISO 9001:2008, održanoj 11. rujna 2015. godine, prisustvovao i savjetnik ministra turizma Ivo Bašić koji je predstavnicima agencija uručio certifikat. Savjetnik ministra turizma istaknuo je ulogu turističkih agencija za kvalitetan i održivi razvoj hrvatskog turizma: „Ministarstvo turizma svakako podržava te će i dalje podržavati projekte koji za cilj imaju unaprjeđenje usluge i društveno odgovorno poslovanje te stoga zahvaljujem UHPA-i što provodi međunarodnu potvrdu kvalitete rada. Time se profesionalizira rad turističkih agencija u Hrvatskoj, a samim time unaprjeđuje i konkurentnost Hrvatske kao turističke destinacije. Dobri rezultati svakako su uspjeh svih turističkih djelatnika, a djelatnici turističkih agencija i turoperatora često su prvi kontakt turista s pojedinom zemljom te su stoga njihova profesionalnost i kvalitetan rad ključni u turizmu.“

Predsjednik UHPA-e Boris Žgomba pozdravio je prisutne članove i goste. „Uvođenjem sustava kvalitete ISO 9001:2008, članice UHPA-e međunarodnom tržištu dokazuju svoju poslovnu filozofiju kvalitete. Ovime su preuzele obvezu da će pružati visoku razinu usluga te konstantno unaprjeđivati poslovne procese. Drago mi je da su prepoznale važnost ISO norme i što su, putem udruge, pristupili certificiranju. Ovi standardi kvalitete su za dobrobit svih nas, unapređenje struke i konkurentnosti Hrvatske kao destinacije. Postavili smo visoke standarde za koje se nadam da će bit veliki motiv za budući konstantan rad, razvoj i napredak“, kazao je predsjednik UHPA-e.

Projekt ISO certifikacije UHPA je pokrenula 2012. godine što je rezultiralo certifikacijom prve grupe članova Udruge u 2014., a druge grupe u 2015. godini. Certifikaciju je provela certifikacijska kuća Lloyd's Register Quality Assurance, a njezin predstavnik Veljko Mahmet pozdravio je okupljene članove koji je istaknuo da sustav upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2008 predstavlja alat top menadžmenta za uspješno upravljanje organizacijom na dobrobit svih svojih dionika, a posebno kupaca odnosno korisnika. „Certifikat je iznimno važan jer predstavlja formalnu potvrdu dobre organiziranosti, dosljednosti i učinkovitosti svih poslovnih procesa, a posebno onih usmjerenih na kupca koji je uvijek u središtu pažnje svih funkcija i razina organizacije. U tome i jest razlika između onih organizacija koje imaju certifikat i onih koje ga nisu ostvarile. Tržište to sve više prepoznaje i certifikat predstavlja prvi filter kod izbora dobavljača. U mnogim industrijama prvi preduvjet za početak suradnje jest da organizacija funkcionira po načelima i kriterijima ISO 9001. Ukoliko to nije tako, ta organizacija nema nikakve šanse postati dobavljač bilo kojem ozbiljnijem kupcu, a posebno ne na vanjskom tržištu“, izjavio je Mahmet.

U posljednje tri godine, zajedno s UHPA- om, ukupno je certificirano 75 turističkih agencija koje i ove godine mogu očekivati nastavak edukacija o kvaliteti, planiranju, ispitivanju zadovoljstva kupaca te organizaciju radionica za razmjenu iskustava i pomoć pri upravljanju sustavom.

Uslijed promjene ISO 9001 norme već u ovoj godini će započeti priprema za usklađivanje sustava kvalitete prema novim zahtjevima norme. Ured UHPA-e, kako bi se agencije pripremile za nadzorni posjet certifikacijske kuće, do travnja iduće godine provjeravat će učinkovitost sustava posjetom svakoj od 75 certificiranih agencija, a paralelno će početi pripreme za novi krug recertifikacije 2017. godine.

Certifikat ISO 9001:2008 u 2015. godini dobili su sljedeći članovi UHPA-e:

Adriatic4you putnička agencija - Vividus d.o.o., Trogir; Aktivni odmor d. o. o. – croActive Holidays, Split; ALGA travel agency d. o. o., Zagreb; Almissa - Larus d. o. o., Omiš; ARX d. o. o. - AMBER TRAVEL, Kastav; Atlas Rabac d. o. o., Rabac; Autotrans d. o. o., Cres; Compakt, Vukovar; Eklata d. o. o., Split; Elite travel d. o. o., Dubrovnik; Etno art travel - MALO SELO d. o. o., Lopatinec; Feral-tours d. o. o., Zadar; Galileo travel d. o. o., Varaždin; Kontakt tours d. o. o., Zagreb; Lang international d. o. o., Pula; Magellan d. o. o., Split; Mare Panonium tours d. o. o., Vinkovci; Mare tours, Vrbnik; Meridien ten d. o. o., Split; Online Croatia d. o. o., Dubrovnik; PBZ Card d. o. o travel agency, Zagreb; Penta d. o. o., Zagreb, Plautilla d. o. o., Solin, Polet d. o. o., Vinkovci, Polo line d. o. o., Baška; Putokazi putovanja d. o. o., Split; Raftrek travel d. o. o., Zagreb, Shuttle d. o. o.- putnička agencija, Split; Shuttle tours d. o. o., Zadar, Spektar putovanja d. o. o., Zagreb, Spektar tours d. o. o., Split, Sunturist d. o. o., Novalja; Trakostyan tours d. o. o., Varaždinske Toplice; Tureta travel d. o. o., Zagreb; Ventula travel - Uljara Vukšić d. o. o., Solin, VIP travel - JEROME d. o. o., Split

Predstavnici turističkih agencija, koje su se odlučile na implementaciju i certificiranje sustava kvalitete prema normi ISO 9001:2008, komentirali su razloge ove poslovne odluke:

„Uvođenjem ovog sustava tvrtka se opredijelila za poslovnu izvrsnost koju će kontinuirano preispitivati i poboljšavati. Provođenjem sustava kvalitete očekujemo da će se optimizirati radni procesi što će dovesti do povećanja porasta broja gostiju te ostvarenja boljih poslovnih rezultata.“ Tamara Černeka, Autotrans d. o. o.

„Sigurni smo kako će nam navedeni sustav biti koristan pri još boljem razumijevanju i praćenju potreba korisnika te postizanju većeg stupnja njihovog zadovoljstva, pomoći nam u poboljšanju interne komunikacije, u efikasnijem poslovanju, tj. povećanju produktivnosti i profitabilnosti agencije, i u konačnici u ostvarivanju kontinuiranog rasta i razvoja.“ Boro Aleksić, Elite Travel d. o. o.

„Iako smo tek od nedavno ponosni vlasnici certifikata ISO standarda, već sada vidimo koliko je važan za naše daljnje poslovanje. Sustav utječe na bolje uspostavljanje unutarnje komunikacije između zaposlenika i uprave, podiže se motivacija i timsko rješavanje poslovnih izazova.“ Kristina Šeparović, Galileo Travel d. o. o.

„Svojim korisnicima i svim interesnim stranama pružamo visok stupanj kvalitete što potvrđujemo certifikatom ISO 9001:2008 jer time preuzimamo odgovornost za razinu kvalitete s ciljem povećanja konkurentnosti.“ Branka Perak, Raftrek Travel d. o. o.

„Kao najvažniji razlog ističem utvrđivanje očekivanja i potreba kupaca te transformiranje utvrđenog u podizanje kvalitete usluga. Za uspješnu provedbu navedenog zadatka bilo je bitno da menadžment tvrtke pruži punu podršku i vodstvo, utvrdi prikladnu politiku kvalitete, te uspostavi mjerljive ciljeve. Sve navedeno dobiva se implementacijom ISO certifikata.“ Dragan Kostadinović, SHUTTLE d. o. o.

Vaši komentari