Loading...

Francuski mediji oduševili se ljepotama hrvatskih otoka

22.08.2016
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Ugledni Le Figaro Magazine na 11 stranica piše o Lošinju, Cresu, Susku

Le Figaro Magazine je jedan od najutjecajnijih časopisa u Francuskoj s više od 400.000 prodanih primjeraka i 2 milijuna čitatelja, a najnoviji broj u petak je, 19. kolovoza objavio veliku reportažu na čak 11 stranica o ljepotama kvarnerskih otoka Lošinja, Cresa i Suska. Reportažu potpisuju dugogodišnji reporter Jean – Louis Tremblais i jedan od najboljih francuskih fotografa Eric Martin. Riječ je o dvojcu koji je prošle godine nagrađen tradicionalnom nagradom Hrvatske turističke zajednice, Zlatnom penkalom/grand prixom za najbolji pisani materijal i objavljenu reportažu o Sinjskoj alci.

Ove godine, u reportaži pod nazivom „Lošinj i Cres arhipelag zlatnog runa“, ističu nevjerojatne ljepote kvarnerskih otoka. U bogato ilustriranoj reportaži donose niz preporuka gdje odsjesti, u kojim restoranima uživati autohtone gastro specijalitete, koje aktivnosti nikako ne propustiti, uspoređuju otoke s bisernom ogrlicom koja krasi Kvarnerski zaljev, a i preporučuju nedavno otvoreni Muzej Apoksiomena.

Fotografije snimljene na kvarnerskom otočju s potpisom fotografa Erica Martina mogu se pogledati ovdje.

No tu ne prestajemo, fasciniranost hrvatskim otocima dojmila se i drugih utjecajnih francuskih medija. Na stranicama kultnog tjednog časopisa Telerama Sortir, koji ima nakladu od 230.000 primjeraka, prosječnu čitanost tiskanog izdanja milijun te online izdanja tri milijuna čitatelja, objavljena je reportaža o Lošinju, a online verziju imate priliku pročitati ovdje.

Jedan od najstarijih i najprestižnijih francuskih life style magazina Paris Match, koji ima tjednu nakladu od gotovo 600.000 primjeraka i 3,5 milijuna čitatelja, pisao je o cool i boemskoj atmosferi otoka Hvara, a online verziju članka možete pronaći ovdje.

Podaci eVisitora pokazuju kako je u Hrvatskoj ostvareno 352.470 dolazaka te 1,37 milijuna noćenja francuskih turista. Hrvatsku najčešće posjećuju u kolovozu kada se realizira 1/3 ukupnih godišnjih noćenja s tog tržišta. Međutim, francuzi su skloni posjetima Hrvatskoj i izvan glavne sezone u svibnju i lipnju. Najviše preferiraju hotelski smještaj, a najmanje kampove. Francuski turisti veliki su potrošači, dnevno troše 94,84 eura, čime su značajno iznad razine prosjeka ostalih tržišta (66,36 eura).

 

Izvor: mint.hr

Vaši komentari