Loading...

Generaciji Z putovanja važnija od materijalnih stvari

12.07.2019
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

70% ispitanika smatra da se novac isplati trošiti na putovanja

Booking.com proveo je globalno istraživanje o putnicima generacije Z, generacije koja upravo stupa u odraslu dob i spremna je otkriti svijet. Među 22.000 ispitanika iz 29 zemalja bilo je i 600 ispitanika iz Hrvatske, a rezultati istraživanja nisu samo pokazali planove za njihova putovanja već i poveznicu tih planova s njihovim planovima za budućnost.

"S obzirom na to da pripadnici generecije koja je odrasla uz digitalnu tehnologiju ulaze u odraslu dob, uzbudljivo je vidjeti rezultate ovog istraživanja koje otkriva da su pripadnici  genereacije Z predana generacija, čija strast za istraživanjem znači da imaju dobru predodžbu o svojim planovima za buduća putovanja", izjavio je Ram Paptla, potpredsjednik globalnog tima za atrakcije u Booking.com-u te je dodao: "Njihov afinitet i lagodnost u korištenju tehnologije savršeno se slaže s našom ambicijom da naučimo nešto novo i gostima pružimo još bolje i povezanije iskustvo putovanja. Želimo omogućiti gostima svih uzrasta da najbolje iskoriste svaku pustolovinu, pri čemu će im mobilni uređaji biti snažan resurs, a ne nešto o čemu će ovisiti – a to je nešto što generacija Z istinski cijeni”.

Uspkros tome što su mnogi pripadnici generacije Z tek postali punoljetni, mnogi već znaju kakva putovanja žele. Čak 50% ispitanika iz Hrvatske u sljedećih 10 godina želi posjetiti barem tri kontinenata, 36% ih planira studirati ili živjeti u nekoj drugoj državi, a što se tiče putovanja unutar zemlje najviše ispitanika želi posjetiti Istru s 58%. Također, većina ispitanika navodi kako na putovanju želi iskusiti neku pustolovinu kao što su paragliding ili bungee jumping, ali žele i putovati kako bi naučili nešto novo i poboljšali svoje vještine.

Više možete pročitati ovdje 

Izvor: HrTurizam 

Foto: UHPA

 

Vaši komentari