Loading...

Grad Hvar posebnim mjerenjem potvrdio porast kvalitete

24.09.2019
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

UHPA-ina destinacija godine dobila visoke ocjene u svim kategorijama

Grad Hvar prva je destinacija u Hrvatskoj koja je ove godine provela mjerenje kvalitete turističkih objekata i usluga te online reputacije po standardima IQM i svjetske platforme ReviewPro, potvrdivši u svim kategorijama porast kvalitete u odnosu na 2018.

Voditeljica projekta i dugogodišnja turistička stručnjakinja i konzultantica kroz obrt Feel IQM Đurđice Šimičić i Anamarija Cicarelli iz tvrtke Interligo su osmislile standarde IQM (Integrated Quality Management) Destination, koji označava sustav integriranog upravljanja kvalitetom destinacije s ciljem podizanje kvalitete usluge u brojnim segmentima turističke ponude, edukaciju za potrebe turističkih djelatnika i osnaživanje ukupnog brenda destinacije. U tome surađuju i s globalnom platformom ReviewPro, koja objedinjuje oko 150 raznih web stranica na kojima gosti iz svijeta ostavljaju ocjene i recenzije za turističke destinacije i usluge diljem svijeta te uz čije analize i podatke mogu uspoređivati prijašnje ocjene i recenzije za neku destinaciju u Hrvatskoj.

Grad Hvar taj projekt provodi na čelu sa svojom Turističkom zajednicom, uključujući u to privatno i javno partnerstvo svih koji utječu na razvoj i kvalitetu turizma u destinaciji, inovaciju i kreativnost, uz analizu mišljenja stanovnika o turizmu.

U mjerenje su bila uključena ukupno 122 turistička objekta u Hvaru, od čega 94 smještajna (hoteli, hosteli, privatni smještaj, kampovi, atrakcije, suvenirnice i slično) te 28 ugostiteljskih objekata, a rezultati za prvih osam mjeseci pokazali su da je grad Hvar ostvario visoke ocjene i bolje od lanjskih za isto razdoblje u svim kategorijama.

Tako su tzv. GRS (Guest Rating Score) ili ocjene gostiju za Hvar iznosile 89,5 od mogućih 100, što je 1,7 posto više nego su bile za osam mjeseci prošle godine, a cilj grada je dostići 90 od 100. 

Usluge su ocijenjene u ukupno 10.655 recenzija ili 560 više od lanjskih, pri čemu su kvaliteta usluge u prijavljenim objektima ocijenjene s 96, odnos cijene i kvalitete s 94, lokacija s 92, a čistoća s 93.

Samo za ugostiteljske objekte, ukupna ocjena gostiju za kvalitetu iznosila je 89,4 i bila je za 1,6 posto viša nego lani, dok je kvaliteta hrane ocjenjena s 88,7, usluge s 91, a odnos cijene i kvalitete s 85. 

Komentirajući takve rezultate, direktor Turističke zajednice grada Hvara Petar Razović naglasio je ponosno što je Hvar krenuo u taj projekt i što su objekti dokazali svoju izvrsnost, poručujući i kako vjeruju da će u budućnosti povećati broj subjekata u projektu, a edukacijama i dodatno unaprijediti destinacijsku kvalitetu u svim segmentima.

Više pročitajte ovdje.

Izvor: Ministarstvo turizma

Foto: TZ grada Hvara

 

 

Vaši komentari