Loading...

Gradimo imidž kvalitetne cjelogodišnje destinacije

07.08.2018
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

U Hrvatskoj je od siječnja do kraja srpnja ostvareno 11,1 milijuna dolazaka i 56,3 milijuna noćenja

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja srpnja ostvareno 11,1 milijuna dolazaka (+6%) i 56,3 milijuna noćenja (+6%). Od toga su strani turisti ostvarili 9,8 milijuna dolazaka (+6%) i 49,8 milijuna noćenja (+6%), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 7% te u noćenjima za 6%.

Tijekom sedam mjeseci najviše noćenja ostvareno je u Istri (15,6 milijuna), dok je u Splitsko-dalmatinskoj županiji ostvareno 10,5 milijuna noćenja, odnosno 10 milijuna noćenja koliko je ostvareno na Kvarneru. Slijede Zadarska županija sa 7,5 milijuna noćenja i Dubrovačko-neretvanska županija s 4,7 milijuna noćenja. U Šibensko-kninskoj županiji je ostvareno 3,7 milijuna noćenja, u Ličko-senjskoj 1,7 milijuna noćenja, dok je u Zagrebu ostvareno 1,4 milijuna noćenja. Na kontinentu je, ne uključujući Zagreb, ostvareno 597.000 dolazaka (+9%) i 1,2 milijuna noćenja (+7%), a gledajući po županijama najviše je noćenja ostvareno u Karlovačkoj (295.000), Krapinsko-zagorskoj (195.000), Osječko-baranjskoj (108.000), Međimurskoj (106.000) i Zagrebačkoj županiji (105.000).

Ministar turizma Gari Cappeli naglasio je važnost pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije: „Gradimo imidž kvalitetne cjelogodišnje destinacije, a upravo ovogodišnji rezultati turističkog prometa to i pokazuju, kao i ostvareni prihodi od turizma koji su u prva tri mjeseca 14 posto veći u odnosu na isto razdoblje lani. Jačamo turističku potražnju s nama novih emitivnih tržišta kao što su Kina, Japan i Koreja, a veseli podatak da smo u ovom razdoblju u odnosu na prije dvije godine zabilježili rast turističkog prometa od preko 50 posto s dalekih tržišta. Naša je želja kroz daljnje projekte još više stimulirati povećanje turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci što će u konačnici doprinijeti povećanju prihoda, mogućnostima zapošljavanja na duže razdoblje te osim u turističkom smislu, potaknuti gospodarski rast cjelokupnih destinacija“.

Iznimno sam zadovoljan dosadašnjim tijekom turističkog prometa, u srpnju ove godine ranije smo ostvarili milijun noćenja u jednom danu, a podaci nam govore da se gosti u destinacijama duže zadržavaju i ostvaruju veću potrošnju. Iako smo u samom srcu turističke godine mi smo trenutno fokusirani na post sezonu od koje također puno očekujemo. U tijeku su kampanje na jedanaest svjetskih tržišta poput Njemačke, Velike Britanije, Francuske ili Španjolske na kojima promoviramo eno-gastronomiju, nautički i kulturni turizam te aktivni odmor. Nastavljamo i s promocijom Hrvatske kroz naše proslavljene nogometaše i to putem on line kanala gdje Vatrene povezujemo s destinacijama iz kojih dolaze. Vizualno i komunikacijski spojili smo Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Zadar i Luku Modrića, Omiš i Ivana Perišića, Imotski i Antu Rebića, Karlovac i Dejana Lovrena, itd.“ , izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice, Kristjan Staničić.

Više pročitajte ovdje.

Izvor i foto: HTZ

Vaši komentari