Loading...

Hrnić o ISO certifikatu: Ozbiljni klijenti traže potvdu kvalitete

02.05.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

U intervjuu za UHPA Stručnu reviju osvrnuo se još na specijalizaciju turističkih agencija te je istaknuo potencijal Dubrovnika kao MICE destinacije

Priredila: Nikolina Plavčić
Foto: Dean Tošović
 

Goran Hrnić dugogodišnji je član Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) te je potpredsjednik UHPA-e za receptivu.  Zalaže se za certifikaciju kvalitete u turizmu, do koje nije jednostavan put, ali iz poslovnog iskustva zna da je u tome vrijednost i benefit certifikata jer 'ozbiljni klijenti traže potvrdu kvalitete'. Osim toga,  iznio je i kritički osvrt na svakodnevne poslovne situacije s kojima se susreću turističke agencije.

Iz perspektive potpredsjednika UHPA-e za receptivu kakvo je stanje receptivnih turističkih agencija u Hrvatskoj?

Globalna ekonomska kriza je i na agencije imala negativan utjecaj, što će potvrditi i financijski pokazatelji kod velikog broja istih. Međutim, ovdje treba dodati i određene hrvatske specifičnosti, tu u prvom redu mislim na nekonzistentan porezni tretman agencija, koji nam iz godine u godinu donosi podosta neugodnih iznenađenja.

Gdje vidite prilike za daljnji rast receptivnih turističkih agencija ili, da se tako izrazimo, 'zaposjedanje' novih tržišta?

Prilike bih mogao podijeliti na one na koje mi teško možemo imati utjecaja, kao što je već spomenuta globalna kriza, te na one gdje mi možemo utjecati svojim angažmanom, stalnim poboljšanjem kvalitete proizvoda. Onaj tko krizu doživi kao izazov ima veće šanse za brz rast i oporavak. 

Koji su najveći problemi/izazovi s kojima se receptivne agencije danas susreću i koja su potencijalna rješenja?

Treba naglasiti da su agencije u zadnjih desetak godina, poglavito razvojem interneta pa i drugih prodajnih kanala izgubile svoju prvobitnu ulogu medijatora između turističke ponude i potražnje, rješenje vidim u pozicioniranju agencija kao aktivnog kreatora novih turističkih proizvoda.

Cijeli intervju dostupan je ovdje

 

Vaši komentari