Loading...

Hrvatska je vodeća inozemna destinacija na austrijskom tržištu

26.06.2018
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Prema istraživanju „Reisemonitoring“, kojeg je proveo ÖAMTC, austrijski nacionalni auto-moto klub

Prema sedmom istraživanju „Reisemonitoring“, kojeg je proveo ÖAMTC, austrijski nacionalni auto-moto klub u ožujku i travnju na uzorku od 800 ispitanika, Hrvatska je vodeća inozemna destinacija na austrijskom tržištu. Na drugom je mjestu Italija, treće mjesto zauzela je Španjolska, dok oko 18 posto Austrijanaca za glavni godišnji odmor ostaje u vlastitoj zemlji. 

Uoči glavnog dijela turističke godine ovo je odlična vijest za hrvatski turizam. Veseli podatak da smo Austrijancima broj jedan turistička destinacija. S ovog, nama iznimno važnog tržišta, godišnje ostvarujemo gotovo osam milijuna noćenja. Ovo je još jedna potvrda naših ciljano odrađenih i odlično prihvaćenih marketinških kampanja i PR aktivnosti na tom tržištu, osobito za pred i post sezonu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. 

Austrija u ukupnom hrvatskom turističkom prometu na godišnjoj razini ostvaruje udio od oko 8 posto, što ovo tržište svrstava na visoko treće mjesto top tržišta s kojih se ostvaruje najveći turistički promet, odmah iza vodeće Njemačke i Slovenije. Isto tako, preko 60 posto Austrijanaca u Hrvatskoj su stalni gosti koji preferiraju smještaj u hotelima, zatim objektima u domaćinstvu, te kampovima. Tijekom prošle godine austrijski turisti najviše su noćenja ostvarili u Rovinju, Poreču, Umagu, Medulinu i Malom Lošinju.

Više pročitajte ovdje.

Foto i izvor: HTZ

 

Vaši komentari