Loading...

Hrvatska jedna od najtraženijih destinacija na sajmu WTM London

04.11.2019
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Hrvatsku turističku ponudu u sklopu štanda HTZ-a predstavlja i 23 suizlagača

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i ove je godine organizirala predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu World Travel Market (WTM), jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova koji se ove godine održava od 4. do 6. studenog u Londonu. Na sajmu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena ministrom turizma Garijem Cappellijem i direktorom HTZ-a Kristjanom Staničićem, a koja se već tijekom prvog dana sajma susrela s predstavnicima važnih partnera kao što su Jet2.com & Jet2Holiday, EasyJet, History Channel, SAGA i InkMedia. Hrvatski štand je posjetila i britanska državna ministrica za umjetnost, baštinu i turizam Helen Whately.

„Nastup na sajmu u Londonu možemo gledati kao početak promotivnih aktivnosti i priprema za 2020. turističku godinu. Iznimno dobre najave primili smo od predstavnika Jet2.com-a, naših najvažnijih partnera na britanskom tržištu, koji nam uz TUI, dovodi najveći broj britanskih turista. Za iduću godinu najavljuju rast potražnje za Hrvatskom od 11 %, četiri nove aviolinije i dužu sezonu letenja prema hrvatskim destinacijama“, izjavio je direktor Staničić.

Ministar turizma Gari Cappelli poručio je: „Državna ministrica turizma Velike Britanije iskazala je pozitivan stav između dviju zemalja te je istaknula da unatoč Brexitu neće biti većih neizvjesnosti u turističkim kretanjima. Cilj nam je u ovom trenutku imati 900 tisuća britanskih turista i vjerujem kako ćemo već u mandatu ove Vlade dosegnuti rekordnih milijun dolazaka s britanskog tržišta“.

Na sajmu WTM prisutna je i Turistička zajednica Kvarnera koja se ovom prilikom zajedno s Lonely Planetom predstavlja britanskim medijima kroz prestižnu nagradu „Best in Travel Award“ za 2020. godinu. Nastup na sajmu u Londonu za dodatnu promociju koriste i predstavnici Splitsko-dalmatinske županije koji su u sklopu svog štanda organizirali veliku eno-gastronomsku degustaciju poznatih dalmatinskih proizvoda.

Treba dodati kako u Londonu Hrvatsku turističku ponudu u sklopu štanda HTZ-a predstavlja i 23 suizlagača.

Više pročitajte ovdje.

Izvor: HTZ

Foto: WTM London

 

 

Vaši komentari