Loading...

Hrvatska osvojila prestižnu njemačku nagradu za PR kampanje

24.11.2016
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Hrvatska turistička zajednica je s partnerom, PR agencijom Grayling, osvojila “PR Report Award”

U kategoriji ”Consumer Marketing” Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je, zajedno s partnerom na međunarodnim tržištima, PR agencijom Grayling, osvojila prestižnu nagradu i to u jakoj konkurenciji poznatih svjetskih kompanija kao što su Microsoft i Colgate- Palmolive.

Svečana dodjela nagrada održana je sinoć u Berlinu u organizaciji nezavisnog njemačkog magazina PR Report koji je namijenjen PR profesionalcima i stručnjacima s područja odnosa s javnošću.

„Izuzetno mi je drago što smo osvojili ovu prestižnu nagradu jer ona samo potvrđuje ono što intenzivno komuniciramo u posljednje vrijeme, a to je novi smjer u promotivnim aktivnostima kojim je Hrvatska turistička zajednica krenula prije dvije godine. Naše PR i marketing aktivnosti su integrirane, točno znamo kome se obraćamo, na koji način i na kojem tržištu. Imamo i globalne partnere na stranim tržištima koji nam, zajedno s našim predstavništvima, služe kao dodatna strateška podrška. Hrvatski turistički brend je, slikovito rečeno, svakim danom sve jači, a osvojene nagrade za nas istovremeno predstavljaju satisfakciju i motivaciju za daljnja djelovanja“, poručio je direktor HTZ-a gospodin Ivičić, dodavši kako je ova turistička godina, osim po turističkom prometu i prihodima, rekordna i po osvojenim nagradama i priznanjima.

Iz HTZ-a ističu da su, prilikom apliciranja na sam natječaj, prijavili i opisali dosad uspješno provedene i realizirane projekte kao što su „Around the World in One Country”, „Croatia Loves You”, „We’ll see you in Croatia”, a sve pod komunikacijskim konceptom „Full of Life”.

Više o svim nagrađenima pogledajte na PR Report Award

Izvor: HTZ

 

Vaši komentari