Loading...

Hrvatska predstavljena na WTM sajmu u Londonu

07.11.2018
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Na jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi službeno započela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu

Otvorenjem turističkog sajma World Travel Market (WTM) u Londonu započela je promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu. Nastup Hrvatske turističke zajednice na sajmu pratio je ministar turizma Gari Cappelli koji je iskorisitio priliku za brojne poslovne sastanke s najvažnijim partnerima na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva kao što su predstavnici Jet2coma, Eurowingsa, Ryanaira, TUI-ja, Thomasa Cooka i Sage.

Štand Hrvatske turističke zajednice bio je iznimno dobro posjećen i predstavljene su nove uniforme informatora, a ministar Cappelli komentirao je veliki značaj britanskog tržišta za Hrvatsku: “Tržište Velike Britanije je za nas, uz tržište SAD-a i Kine, jedno od najperspektivnijih i najvažnijih tržišta s kojim intenzivno radimo na razvoju suradnje i snažnijem avio povezivanju. Naime, s ciljem povećanja turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci, uložit ćemo dodatnih 15 milijuna kuna u postojeći avioprogram koji je već ove godine rezultirao odličnim rezultatom, povećanjem broja avio linija, pruduženjem rasporeda letenja i većim brojem rotacija. S obzirom da gosti s tržišta Velike Britanije u značajnoj mjeri putuju u pred i posezoni čime se dodatno produžuje srce turističke godine, u budućnosti ćemo veliki naglasak stavljati na razvoj selektivnih oblika turizma kao što su gastro, zdravstveni i nautički koji su ujedno glavni motivi dolaska posjetitelja s ovog tržišta te unapređenja kvalitete turističke ponude."

Tijekom prvih deset mjeseci ove godine, dolasci i noćenja britanskih turista povećali su se za 8 posto. Gosti iz Velike Britanije većinom su putovali u regije Dalmacije - Dubrovnik, zatim Dalmacija - Split i Istra, a najviše noćenja su ostvarili u hotelima. 

WTM je jedan od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova na kojem sudjeluje oko 5000 izlagača i čiju ponudu tijekom tri dana održavanja pregleda više od 51 tisuće posjetitelja, među kojima su predstavnici najvažnijih svjetskih turističkih kompanija i odlična je platforma za sklapanje poslovnih prilika i ugovora u vrijednosti od 2,8 milijardi funti.

Više pročitajte ovdje.

Izvor i foto: MINT

Vaši komentari