Loading...

Hrvatska u fokusu talijanskih medija u susret Ferragostu

01.08.2018
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Talijanski mediji ističu kvalitetnu eno-gastronomsku i festivalsku ponudu

U susret Ferragostu Hrvatska je u fokusu većine talijanskih medija koji ističu kako je naša zemlja sačuvala svoju autentičnost, ambijentalnost i tradicionalan način života te da obiluje kvalitetnom eno-gastronomijom, ali i vrlo atraktivnom festivalskom ponudom prigodnom za mlade talijanske goste. Italija za hrvatski turistički sektor predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg smo samo u prošloj godini ostvarili više od milijun dolazaka.

U dosadašnjem dijelu godine s talijanskog tržišta ostvarili smo preko 450 tisuća dolazaka te više od 1.7 milijuna noćenja. Najintenzivniji promet s ovog tržišta tek nam slijedi te smo proaktivnim pristupom i promišljenim PR i marketinškim aktivnostima animirali potencijalne talijanske turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije za svoje odredište. Puno se radilo posljednjih godinu dana putem društvenih mreža, ali i posebnih prezentacija kojima smo uspješno doprijeli do mlađe talijanske populacije“, poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice, Kristjan Staničić nadodavši kako je sve bolja prometna povezanost Italije i Hrvatske poticajni čimbenik rasta turističkog prometa s ovog tržišta.

Popularnost Hrvatske među Talijanima dokazuju brojne objave u najpopularnijim talijanskim medijima. Turistički časopis „Marco Polo“ posvetio je svoju naslovnicu Primoštenu te Šibensko-kninskoj i Zadarskoj županiji, dok je „Caravan e Camper“ objavio naslovnicu i tekst „Povratak u Dubrovnik“ u kojem se opisuje turistička ponuda grada. „La stampa“ ističe kako Hrvatska nije samo sunce i more te da osim bogate prirodne i kulturne baštine nudi popularne glazbene festivale, a o Hrvatskoj i Visu pisao je i omiljeni talijanski „Vogue“. „Cosmopolitan“ je istraživao naše plaže, odnosno deset mjesta gdje je u Hrvatskoj moguće pronaći raj. Poznati turistički časopis „Bel Europa“ objavio je poseban prilog o Hrvatskoj, a naslovnicu krasi otok Vis. Magazin koji broji više od 450.000 čitatelja posebno je istaknuo važnost hrvatske tradicije i kulture. Hrvatski svjetionik Porer osvanuo je na naslovnici „DOVE“ u sklopu kojega je objavljena reportaža o Lošinju, Braču, Hvaru, Korčuli i Mljetu te svjetionicima Porer i Veli Rat.

Više pročitajte ovdje.

Izvor i foto: HTZ

 

 

 

Vaši komentari