Loading...

HTZ edukacija ''Uspješna komunikacija za DMO i ostale dionike turističkog sektora''

17.05.2017
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Radionice su održane krajem travnja u Zagrebu i Splitu

U sklopu projekta stručnog usavršavanja javnog i privatnog sektora Hrvatska turistička zajednica (HTZ), u suradnji i uz potporu Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), organizirala je edukaciju pod nazivom „Uspješna komunikacija za DMO i ostale dionike turističkog sektora“ - It's a Zoo Around Here.

Radionice su se održale 25. i 26. travnja u Zagrebu i Splitu, a bile su namijenjene zaposlenicima u sustavu turističkih zajednica te lokalnoj upravi i samoupravi na poslovima vezanim uz razvoj turizma, razvojnim agencijama te receptivnim turističkim agencijama (komercijalistima, produkt menadžerima, voditeljima poslovnica), potencijalnim gospodarskim i drugim subjektima koji se bave razvojem proizvoda i usluga u turizmu.

Sadržaj radionice odnosio se na komunikacijski program „It's a Zoo Around Here“ koji se može primijeniti u praksi u svrhu postizanja uspješne komunikacije. Sudionicima je pojašnjen pojam komunikacije i komunikacijskog procesa te prezentirani različiti stilovi komuniciranja i kako oni omogućavaju bolje i uspješnije razumijevanje i poslovanje na različitim razinama i s različitim dionicima. U fokusu radionice je bio studio slučaja uspješne komunikacije (PR) na primjeru projekta škotskog kulturnog turizma: The Real Mary King's Close, Edinburgh uz aktivno sudjelovanje i grupne vježbe sudionika.

Predavač je bio gospodin Stephen Spencer iz tvrtke Stephen Spencer & Associates (Ujedinjeno Kraljevstvo), s više od četvrt stoljeća iskustva u području marketinga, konzaltinga i razvoja brojnih projekata u turizmu.

 

Foto: UHPA

Vaši komentari