Loading...

HTZ javni poziv za udruženo oglašavanje u 2015.

08.09.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

U namjeni sredstava za oglašavanje odnos je 50 posto pred i posezona, a 50 posto glavna sezona. Povećao se broj modela oglašavanja s pet na šest, a ukupna vrijednost oglašavanja iznosi više od 203 mil. kuna

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je Javne pozive za subjekte javnog i privatnog sektora za kandidiranje promotivnih kampanja i/ili promotivno/prodajnih kanala za oglašavanje hrvatskog turizma u 2015. godini.

„Prilikom raspodjele sredstava uvažava se značaj pojedine županije mjeren brojem ostvarenih noćenja u 2013. i po navedenom ključu se raspodjeljuju raspoloživa sredstva za svaki model. U namjeni sredstava za oglašavanje odnos je 50% pred i posezona, a 50% glavna sezona, za kontinent cijele godine, a svaki subjekt privatnog sektora može jedan program kandidirati po samo jednom modelu. Oglašavanje svih programa za kontinent (osim Grada Zagreba) financira se iz sredstava za nerazvijene, a ključno je da će se za svih šest modela uvesti sustav dokazivanja rezultata, odnosno ostvarenog turističkog prometa“, navodi se u priopćenju HTZ-a.

U odnosu na proteklu godinu uveden je novi Model VI za oglašavanje programa novih organizatora putovanja s organiziranim zračnim ili autobusnim prijevozom te novih zračnih prijevoznika kao i postojećih organizatora putovanja s zračnim i autobusnim prijevozom s NOVIM/DODATNIM PROGRAMIMA za Hrvatsku te postojećih zračnih prijevoznika s NOVIM/DODATNIM PROGRAMIMA za Hrvatsku.

Ukupna moguća vrijednost oglašavanja hrvatskog turizma u svih 6 modela zajedno iznosi više od 203 milijuna kuna, u kojima HTZ sudjeluje s 91 milijun kuna vlastitih sredstava. Iz HTZ-a upozoravaju kako je potrebno pridržavati se procedura i rokova, kao i dostavljati potpunu dokumentaciju, jer u protivnom kandidature neće biti uzimane u obzir. Sve informacije i udruženom oglašavanju ovdje . Također, za sva pitanja i pojašnjenja moguće se obratiti na e-mail oginfo@htz.hr.

Modeli oglašavanja:

Model I odnosi se na oglašavanje nositelja smještajne ponude uz sudjelovanje sustava turističkih zajednica. U sredstvima za oglašavanje po Modelu I  Hrvatska turistička zajednica sudjeluje  s 25 posto, sustav turističkih zajednica s 25%, a nositelj smještajne ponude s 50%. posto.

Model II se odnosi na opće oglašavanje ponude destinacije koje provodi sustav TZ i nacionalne strukovne udruge u turizmu. U sredstvima za oglašavanje po Modelu II  HTZ sudjeluje s 50%, a sustav turističkih zajednica ili strukovne udruge s 50%.

Model III odnosi se na oglašavanje organiziranih programa putovanja TO/TA, konsolidatora u zračnom prijevozu te konsolidatora programa organiziranih putovanja, a udjel HTZ-a u oglašavanju po ovom modelu može iznositi najviše do 50%.

Model IV se odnosi na oglašavanje posebnih programa destinacija, oglašavanje programa zračnog, trajektnog/brodskog, željezničkog i autobusnog prijevoza, kao i oglašavanje organiziranih zimskih i drugih programa te ostalih programa od posebnog interesa za turizam destinacije. U sredstvima za oglašavanje po Modelu IV HTZ sudjeluje s 50%, a sustav TZŽ 50%.

Model V se odnosi na oglašavanje ponude kontinenta, osim Grada Zagreba (opće/imidž oglašavanje i oglašavanje komercijalnih programa), a udjel HTZ-a po ovom modelu jest 80%, dok je udio sustava TZ i nositelja smještajne ponude 20%.

Model VI, za kojega se organizator putovanja ili zračni prijevoznik može kandidirati na više regija u Hrvatskoj, odnosi se na oglašavanje novih organizatora putovanja koji u posljednje tri godine nisu imali programe putovanja s organiziranim zračnim prijevozom na pojedinu zračnu luku u Hrvatskoj, ili postojeće organizatore putovanja koji jesu u posljednje tri godine imali programe putovanja s organiziranim zračnim prijevozom na pojedinu zračnu luku u Hrvatskoj, ali uvode nove/dodatne programe putovanja s novim/dodatnim organiziranim zračnim prijevozom; nove zračne prijevoznike koji u posljednje tri godine nisu imali nalete na pojedinu zračnu luku u Hrvatskoj ili postojeće zračne prijevoznike koji jesu u posljednje tri godine imali nalete na pojedinu zračnu luku u Hrvatskoj, ali uvode dodatne ili nove linije; nove organizatore putovanja koji u posljednje tri godine nisu imali programe putovanja s organiziranim autobusnim prijevozom za Hrvatsku ili postojeće organizatore putovanja koji jesu u posljednje tri godine imali programe s organiziranim autobusnim prijevozom za Hrvatsku, ali uvode nove/dodatne programe putovanja s autobusnim prijevozom.

Vaši komentari