Loading...

HTZ: Održan 5. nacionalni DMK forum

08.12.2017
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Forum je bio posvećen destinacijskim menadžment kompanijama (DMK) i destinacijskim menadžment organizacijama (DMO)

U organizaciji Hrvatske turističke zajednice (HTZ) jučer, 7. prosinca 2017. održan je peti nacionalni DMK forum posvećen destinacijskim menadžment kompanijama (DMK) i destinacijskim menadžment organizacijama (DMO).

Forum je okupio velik broj predstavnika turističkih zajednica i destinacijskih menadžment kompanija, koji su imali prilike saznati više o budućnosti kompanija i organizacija destinacijskog menadžmenta, mogućnostima i trendovima u digitalnom marketingu, primjerima dobre prakse iz područja destinacijskog menadžmenta te poslovanju domaćih i inozemnih destinacijskih menadžment kompanija.

Uvodnim govorom obratio se direktor Glavnog ureda HTZ-a, Kristjan Staničić te, između ostalog, naglasio kako s kvalitetim turističkim proizvodima, DMK i DMO Hrvatska može konkurirati na svjetskom tržištu. Prisutnima se obratio i državni tajnik pri Ministarstvu turizma, Tonči Glavina koji se osvrnuo na izvrsnu turističku godinu i rezultate kojima se možemo ponositi. 

Na samom kraju DMK Foruma održana je panel rasprava na temu Trendovi u digitalnom oglašavanju u kojem su svoje mišljenje iznijeli vodeći hrvatski stručnjaci iz područja brendiranja i oglašavanja: direktorica sektora za oglašavanje Hrvatske turističke zajednice Tina Jukić, Mario Frančešević iz agencije SeekandHit, specijalizirane za digitalni marketing i oglašavanje, direktor komunikacijske i digitalne agencije 404 Nikola Vrdoljak te Hrvoje Šepić iz tvrtke Adria Bike Group.

Više informacija pronađite ovdje.

 

Izvor: HTZ i UHPA

Foto: UHPA

Vaši komentari