Loading...

HTZ pokrenuo promociju zdravstvenog turizma

15.07.2019
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Promocija zdravstvenog turizma cilja na 11 ključnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica je pokrenula promotivnu kampanju promoviranja zdravstvenog turizma. Marketinškom kampanjom ciljaju se Njemačka, Slovenija, Austrija, Velika Britanija, Francuska, Italija, Nizozemska, Rusija, Švedska, Norveška i Danska koje čine 11 ključnih tržišta. Kampanja će se provoditi do 30. rujna putem online i digitalnog oglašavanja.

Direktor HTZ-a Kristijan Staničić izjavio je kako će osim na stranim tržištima, aktivnosti vezane uz ovu kampanju također provoditi i prema turistima koji se već nalaze u Hrvatskoj.

Ponuda zdravstvenog turizma podrazumijeva wellness, lječilišni i medicinski turizam. Procjene govore da je riječ o proizvodu za kojim potražnja na godišnjoj razini raste po stopi od 15 do 20% te da su korisnici ovih usluga dobri potrošači veće kupovne moći, što potvrđuju i podaci istraživanja TOMAS zdravstveni turizam 2018., kojim je ustanovljeno kako višednevni posjetitelji Hrvatske u wellness segmentu dnevno u prosjeku troše 149 eura, dok u medicinskom potrošnja doseže čak 292 eura na dan.

Aktualna kampanja zdravstvenog turizma usmjerena je na tržišta identificirana i prepoznata kao perspektivna s pozicije kompatibilnosti obilježja potražnje i hrvatske ponude u segmentu zdravstvenog turizma.

Više o temi pronađite ovdje.

Izvor i foto: Hrvatska turistička zajednica

Vaši komentari