Loading...

HTZ: Promotivna kampanja ''Epic Week'' ostvarila odlične rezultate

01.06.2017
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Cilj kampanje bio je poticanje fanova i potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je u travnju ove godine promotivnu kampanju ''Epic Week'' na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest te ostvarila odlične rezultate. 

Cilj kampanje bio je poticanje fanova i potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj te je dosegnula gotovo 13 milijuna ljudi i više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama.

U sklopu ove kampanje kreirana je i nagradna igra putem koje je Hrvatska dodatno pozicionirana kao destinacija bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe, a svi sudionici mogli su kreirati svoj idealan odmor preko posebno izrađene web stranice kampanje na kojoj je bila ponuđena 101 aktivnost. Sudionici su mogli odabrati top sedam aktivnosti koje čine odmor iz snova, te birati lokacije, znamenitosti i gradove koje žele doživjeti tijekom svog posjeta Hrvatskoj.

Glavnu nagradu osvojila je natjecateljica iz Poljske koja je napravila originalnu prezentaciju o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji i razlozima zašto bi baš ona trebala osvojiti putovanje za dvije osobe. U sklopu osvojenog putovanja, pobjednica će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrala za svoj odmor iz snova.

Više informacija možete pronaći ovdje.

 

Izvor i foto: HTZ

Vaši komentari