Loading...

HTZ provodi projekt Croatia, Full of Islands to Discover

05.09.2019
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Blogeri, novinari i youtuberi promoviraju Hrvatsku kao nautičku destinaciju

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) treću godinu zaredom provodi projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“ koji za cilj ima promociju nautike kao turističkog proizvoda, odnosno pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne nautičke destinacije. U sklopu projekta 12 poznatih blogera, youtubera i novinara iz Velike Britanije, Njemačke, Francuske, Švedske, Norveške, Mađarske, Švicarske i Japana otkrivat će otoke šibenskog arhipelaga od 7. do 11. rujna. 

„Nautika je jedan od glavnih hrvatskih imidž proizvoda koji naglašava ono najljepše što Hrvatska ima, a navedeno potvrđuju i rezultati ostvareni u ovoj godini u segmentu nautičkog chartera gdje bilježimo rast od 3 % u odnosu na isto razdoblje lani“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako se promocija nautike provodi i kroz nastupe na specijaliziranim sajmovima te kroz marketinške i PR kampanje.

Program putovanja uključuje obilazak nacionalnih parkova Krka i Kornati, otoka Murtera, grada Šibenika i Prvić Luke, a u sklopu obilaska pojedinih lokacija bit će predstavljeni i atraktivni lokaliteti, običaji i gastronomska ponuda ovog dijela Hrvatske. Promocija je fokusirana na reportaže u novinama i magazinima te objave na blogovima i društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter i YouTube gdje će sudionici ovog jedinstvenog doživljaja podijeliti svoje dojmove s brojnim čitateljima i pratiteljima.

Projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“ nastavak je promotivnih aktivnosti koje HTZ u ovoj godini provodi s ciljem dodatne promocije nautičkog proizvoda, odnosno još jačeg tržišnog pozicioniranja Hrvatske kao idealne nautičke destinacije. 

Više pročitajte ovdje.

Izvor i foto: HTZ

 

Vaši komentari