Loading...

Huck Finnu certifikat održivosti Travelife Partner

05.03.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Zahvaljujući Travelife Partner certifikatu turistička agencija predstavit će se klijentima u boljem svjetlu i bit će u boljoj poziciji prilikom pregovaranja i dogovaranja uvjeta s partnerima i dobavljačima, smatraju u Huck Finnu

Huck Finn je agencija za avanturistički turizam u Hrvatskoj, a članica Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) je od 2001. godine. Od tada agencija se dodatno specijalizirala za destinacijsku menadžment kompaniju i pustolovni turizam u sklopu projekta Specijalizacija turističkih agencija po temama, područjima i posebnim tržištima. Turistička agencija je uvela i sustav kvalitete prema međunarodnoj normi ISO 9001:2008, a sada je zadovoljila i uvjete certifikata Travelife Partner čime se pokazuje da blisko surađuje s lokalnom zajednicom i s dodatnom pažnjom se odnosi prema zaštiti prirode i lokaliteta. Povodom dobivanja certifikata Irena Posavec iz agencije za uhpa.hr govori o načinu, uvjetima i razlozima certifikata.
 

Zašto ste se odlučili za certificiranje i zašto Travelife?

 
Huck Finn oduvijek nastoji svojim klijentima ponuditi što kvalitetniju uslugu koja, između ostalog, uključuje i načela održivog poslovanja. Shvatili smo da je velik broj zahtjeva društveno odgovornog poslovanja već implementiran u naše poslovanje, pa nije bilo teško donijeti odluku o certificiranju kad nam se pružila prilika s Travelifeom. Za Travelife smo saznali slijedom uvođenja ISO 9001:2008 standarda, a s obzirom na to da se radi o priznatom i najpoznatijem europskom sustavu certificiranja turističkih agencija, uključenje u postupak certificiranja činio se kao logičan korak dalje u razvoju kvalitete našeg poslovanja.
 

Zašto je važno društveno odgovorno poslovanje za turističku agenciju? 

 
Kao destinacijska menadžment kompanija, Huck Finn provodi izlete i aktivnosti u prirodi u manje poznatim destinacijama Hrvatske. Važno nam je da kroz društveno odgovorno poslovanje razvijamo pozitivnu suradnju s lokalnim zajednicama u tim destinacijama jer je to najsigurniji put prema uspješnoj dugoročnoj suradnji. Ako pokažemo da svojim aktivnostima i poslovanjem ne ostavljamo negativan učinak na svim tim područjima, nego dapače, potičemo održivost, ne samo da pridonosimo lokalnim zajednicama, nego i naši proizvodi dobivaju na vrijednosti i autentičnosti. Ovime pak ostvarujemo jedan od važnih ciljeva našeg poslovanja, a to je da promijenimo sliku Hrvatske samo kao destinacije „sunca i mora“ jer je potencijal Lijepe Naše puno veći, pogotovo kad su u pitanju outdoor aktivnosti, odnosno pustolovni i aktivni turizam.
 

Koje konkretne promjene ste trebali napraviti za Travelife Partner certifikat?

Veliki dio toga morali smo službeno staviti na papir, jer iako već jesmo održivo poslovali u mnogim segmentima našeg cjelokupnog poslovanja, malo toga je bilo službeno zapisano. Kroz Travelife certificiranje bili smo primorani kritički promisliti o onome što provodimo u praksi te zapisati i usustaviti u politici društveno odgovornog poslovanja. Zahvaljujući tome, Huck Finn će odsada lakše komunicirati svoju politiku održivog poslovanja, ne samo među zaposlenicima nego i prema partnerima. Osim sastavljanja službene politike, bio je tu i niz promjena poput sastavljanja inventara osjetljivih izleta i promišljanja o konkretnim mjerama kako smanjiti njihov negativan utjecaj, dodavanje klauzule o održivosti u ugovore s partnerima i dobavljačima, uvođenje praćenja potrošnje energije, bolja organizacija kutka za reciklažu, prilikom nabave uzimanje u obzir većeg broja FSC proizvoda i sl. Najveći izazov predstavljala nam je redukcija prijevoza u destinaciji. Naime, s obzirom na narav aktivnosti (pustolovni i aktivni turizam) koje provodimo u turistički manje poznatim destinacijama, mogućnosti izbora prijevoza nisu velike, ali smo zbog Travelife certificiranja bili još više motivirani uvesti neke promjene poput grupnog transfera umjesto dosadašnjih individualnih.
 

Što Travelife certifikat mijenja u poslovanju turističke agencije?

 
Vjerujemo da će Travelife certifikat donijeti pozitivne rezultate na duge staze. Ne očekujemo promjene od danas do sutra, ali smo uvjereni da je Travelife certifikat jedan veliki plus za našu agenciju. Zahvaljujući njemu, moći ćemo se predstaviti klijentima u boljem svjetlu te ćemo biti u boljoj poziciji prilikom pregovaranja i dogovaranja uvjeta s partnerima i dobavljačima. Travelife certifikat je dobar za našu promociju i pridonosi prepoznatljivosti Huck Finna na tržištu, ali također pridonosi i većoj osviještenosti zaposlenika o važnosti društveno odgovornog poslovanja. A na kraju krajeva, to je možda i najvažnije u cijeloj priči, jer promjene su moguće samo ako počnu od nas samih.
 

Vaši komentari