Loading...

Intervju s gospodinom Ivanom Srakovčićem, direktorom i vlasnikom hotela Korana Srakovčić

09.02.2011
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Povodom pristupanja hotela Korana Srakovčić u pridruženo članstvo Udruge hrvatskih putničkih agencija razgovarali smo s direktorom i vlasnikom hotela gospodinom Ivanom Srakovčićem.

 
Hotel Korana Srakovčić sa četiri zvjezdice smješten je na obali rijeke Korane, na samom rubu karlovačke zvijezde u srcu Vrbanićevog perivoja, najljepšeg karlovačkog parka. Izgrađen je davne 1906. godine i ima vrlo bogatu povijest. Kao poznato lječilište, kupalište, izletište i omiljeno gradsko okupljalište te jedan od simbola grada krasio je mnoge razglednice. Nebriga i zub vremena izblijedjeli su njegov sjaj. Želeći nastaviti bogatu tradiciju, obitelj Srakovčić je prije desetak godina preuzela koncesiju nad ruševnom zgradom. U dogovoru sa konzervatorima grada Karlovca i Ministarstvom turizma hotel je sagrađen kao identična replika na istome mjestu.
 
UHPA: Imate li planove za daljnji razvoj hotela?
 
I. Srakovčić: Daljnji razvoj vezat ćemo za aktivaciju sadržaja na rijeci Korani, podizanje kvalitete i prepoznatljivosti destinacije umrežavanjima i objedinjavanjem resursa posredstvom Udruge za razvoj kontinentalnog turizma i agencije Centra za razvoj kontinentalnog turizma, kontinuirano surađujući s članovima županije i šire regije. Time nastavljamo realizaciju naših planova vezanih uz poslovanje hotela koji se sustavno nadograđivao razvijajući kvalitetu postojeće ponude i plasirajući turističke proizvode. U osam godina, koliko posluje, prostor wellness centra obogaćen je masažnim bazenom za potrebe gostiju hotela, a pridonijeli smo i razvoju destinacije dodatnim sportskim i kulturnim sadržajima preko aranžmana vlastite agencije, Centra za razvoj kontinentalnog turizma i našeg ponosa - seoskog gospodarstva Srce Prirode.
 
UHPA: Kako ocjenjujete prošlogodišnju turističku sezonu u hotelu Korana Srakovčić?
 
I. Srakovčić: S obzirom na opće stanje u zemlji, zadovoljan sam turističkom sezonom i ostvarenim rezultatom hotela. Poslovanje ocjenjujem pozitivnim, s obzirom na to da bilježimo rast noćenja od oko 15 posto s blagim padom u ugostiteljskom sektoru.
 
UHPA: Hotel Korana Srakovčić osvojio je brojne nagrade kao priznanje za višegodišnji trud i rad koji ulaže u poslovanje hotela i razvoj turističke djelatnosti. Među njima su "Turistički cvijet" za najbolji mali hotel u Hrvatskoj za 2010., a ujedno ste nagrađeni i za ukupnu uslugu hrvatskog poslovnog turizma (CBTour). Što je ključno za takav uspjeh?
 
I. Srakovčić: Za uspjeh na promjenjivom i sve zahtjevnijem turističkom tržištu ključno je sustavno cjeloživotno učenje, ulaganje u edukaciju djelatnika te razvoj u skladu, ali i ispred očekivanja, turističke potražnje. Naše ulaganje u kvalitetu i doprinos dinamici razvoja turizma upravo potvrđuju spomenuta vrijedna priznanja. Osim prošlogodišnjih nagrada, ponosan sam na činjenicu da je Hotel Korana Srakovčić posljednjih šest godina proglašavan najboljim malim hotelom u unutrašnjosti Hrvatske.
 
UHPA: Hotel Korana je u jesen 2010. godine postao pridruženi član Udruge hrvatskih putničkih agencija. Kakvu vrijednost vidite u tom članstvu?
 
I. Srakovčić: Ulaskom u članstvo UHPA-e, vjerujem da će naša nova agencija lakše promovirati destinaciju te se brže u potpunosti adaptirati na zahtjevnom turističkom tržištu.
 
UHPA: Na koji način planirate suradnju sa hrvatskim receptivnim turističkim agencijama u smislu punjenja kapaciteta hotela Korana Srakovčić?
 
I. Srakovčić: Vjerujem da ćemo kroz suradnju, promociju i zajedničko djelovanje na tržištu naći zajednički interes u vidu povećanja bookinga.
 
UHPA: Koja je Vaša poruka turističkim agencijama – članicama UHPA-e?
 
I. Srakovčić: Predlažem ulaganje u bolju komunikaciju, upoznavanje međusobnih vrijednosti, kao i vrijednosti što većeg broja turističkih proizvoda radi kvalitetnije promocije i prodaje. JK 

Vaši komentari