Loading...

Istraživanje o navikama turista o putovanjima u 2019.

02.01.2020
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Skift Research proveo četiri ankete među putnicima

Ova je godina bila vrlo značajna za analizu potrošača od strane istraživačkog tima Skift Research platforme koja je provela svoje godišnje anketiranje putnika te su iz svog istraživanja izdvojili neke od najzanimljivijih podataka.

  • Gastroturizam je više od prolaznog trenda

Lokalna iskustva poput gastroturizma i dalje privlače veliku pažnju putnika u 2019. godini. Rezultati su pokazali da je gotovo svaki ispitanik izjavio kako je sudjelovao u gastronomskom iskustvu tijekom putovanja.

  • Američki putnici motiviraniji su hiperlokalnim, avanturističkim iskustvima prilikom putovanja

Rezultati istraživanja iskustava američkih putnika otkrili su kako putnike sve više privlače pustolovna putovanja. Putnici traže iskustva koja će im pružiti nove poglede na svijet. Sukladno tome, 2019. godini više putnika je boravilo u Airbnb smještajima nego ikad prije.

  • Bogatijim putnicima bitniji je luksuz nego okoliš

Najzanimljiviji podaci otkriveni su nakon što su ispitanici podijeljeni u uske skupine prema platnim razredima. Iako svi bogatiji ispitanici ističu kako se više poistovjećuju s luksuznim statusom nego u 2018. godini, ta konstatacija posebno je jasna među onima s najvišim primanjima. Tako se “super-bogataši“ više se brinu o luksuzu, a manje im je stalo do poboljšanja okoliša prilikom putovanja, za razliku od manje imućnih ispitanika. Iako zarađuju više, manje su spremni platiti više za korištenje kompanija koje su odgovornije prema okolišu.

  • Za milenijalce i generaciju Z njihova nacionalnost je bitniji indikator nego godište

Ispitani su putnici u dobi od 16 do 38 godina u pet zemalja: SAD-u, Ujedinjenom Kraljevstvu, Australiji, Kini i Indiji. Ovo istraživanje bilo je veoma opsežno te se saznalo mnogo o navedenim dobnim skupinama, kao i o tome kako je zemlja prebivališta često bolji pokazatelj sklonosti i ponašanja negoli je to njihovo godište.

Milenijalci i generacija Z iz Kine i Indije uglavnom se razlikuju od svojih vršnjaka iz SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva i Australije. Oni su strastveniji putnici, manje su svjesni svojih budžeta te su više usmjereni na tehnologiju i mobilne uređaje.

Više pročitajte ovdje.

Izvor: HrTurizam

Foto: Skift

 

 

Vaši komentari