Loading...

Izašao DMK priručnik

11.12.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Projekt je realiziran suradnjom HTZ-a i Ministarstva turizma s UHPA-om, Veleučilištem VERN' i Institutom za turizam

DMK priručnik kruna je HTZ-ovog projekta Razvoj destinacijskih menadžment kompanija čiji je voditelj direktor UHPA-e Željko Trezner. Projekt je realiziran suradnjom HTZ-a i Ministarstva turizma s UHPA-om, Veleučilištem VERN' i Institutom za turizam. 
 
Uz DMK priručnik izašao je i sažetak priručnika koji donosi ključna pitanja i odgovore za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa.
 
Podsjetimo, priručnik je prvi put predstavljen početkom prosinca kada je održan  DMK forum koji je okupio više od 230 sudionika iz područja hrvatske turističke industrije i predstavnika medija. Tada su predstavljeni i primjeri dobre prakse destinacijskih menadžment kompanija iz Hrvatske. Tako je iskustva agencije Globtour event u predstavljanju ponude kulturnog turizma izložila Nikolina Tomaškov Buzov, dok je Laura Popovac predstavila rad agencije T.A. VMD o aktivnostima specijaliziranih tura za tržište posebnih interesa.
 
DMK priručnik dostupan je ovdje
Sažetak priručnika dostupan je ovdje
 

Vaši komentari