Loading...

Javni poziv: Jačanje konkurentnosti uslužnih djelatnosti

08.07.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Prijave se zaprimaju isključivo od 20.7.2015. do 03.8.2015. godine. Između ostalog prihvatljive su prijave mikro poduzetnika koji su prema nacijonalnoj klasifikaciji djelatnosti registrirani za područje N - administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti (podsjetimo, turističke agencije su N79)

Prioritet Javnog poziva je jačanje konkurentnosti mikro gospodarskih subjekta i poticanje njihovog rasta kroz ciljanu potporu razvojnim ulaganjima, navodi se u javnom pozivu dostupnom ovdje. Između ostalog prihvatljive su prijave mikro poduzetnika koji su prema nacijonalnoj klasifikaciji djelatnosti registrirani za područje N - administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti (podsjetimo, turističke agencije su N79). 

Prihvatljive projektne aktivnosti su:
OSNOVNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI:

  1. Ulaganje u dugotrajnu imovinu koja služi unaprjeđenju obavljanja djelatnosti
  2. Uvođenje sustava za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju procesa
  3. Razvojno istraživanje za stvaranje novog proizvoda, poslovnog modela, usluge i/ili procesa (uključuje i trošak osoblja zaposlenog na aktivnostima razvoja)

DODATNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI (nužno se vežu uz osnovne projektne aktivnosti, max. do 30% ukupnih prihvatljivih troškova):

  1. Prilagodba poslovnog prostora za osobe s invaliditetom ako je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
  2. Upravljanje i zaštita intelektualnog vlasništva
  3. Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete
  4. Stručno osposobljavanje i obrazovanje
  5. Marketinške aktivnosti
  6. Usluge čuvanja djece za žene poduzetnice

Prihvatljivi troškovi su:
Za osnovne projektne aktivnosti

  1. Troškovi vezani uz nabavu opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalne opreme namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
  2. Troškovi vezani uz nabavu računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa
  3. Svi troškovi vezani uz razvojno istraživanje za stvaranje novog proizvoda, poslovnog modela, usluge i/ili procesa te troškovi osoblja zaposlenih na aktivnostima razvoja

Za dodatne projektne aktivnosti
Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom– potrebno priložiti i vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave

  1. Troškovi vezani uz zaštitu intelektualnog vlasništva
  2. Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete
  3. Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje
  4. Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima (u slučaju smještaja prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice, trošak prijevoza automobilom 2kn/km ili trošak karte za ostala prijevozna sredstva (u slučaju putovanja zrakoplovom – ekonomska klasa)), kreiranje brenda, dizajniranje proizvoda, izradu i ažuriranje mrežne stranice i izradu promidžbenog materijala
  5. Troškovi vezani uz čuvanje djece Podnositelja prijave u većinskom vlasništvu žene (trošak dječjeg vrtića i ostalih gospodarskih subjekata koji pružaju usluge čuvanja djece) u vremenu trajanja projekta

Vaši komentari