Loading...

Javni poziv za kandidiranje projekata "Konkurentnost turističkog gospodarstva“

28.01.2019
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Natječaj je otvoren do 1. ožujka 2019. godine, a mogu se uključiti i turističke agencije

Ministarstvo turizma objavilo je program dodjele bespovratnih sredstava za podizanje konkurentnosti turističkog gospodarstva za 2019. godinu, kojim je osigurano bespovratnih 23,6 milijuna kuna iz državnog proračuna.

Financiranjem turističkih projekata diljem cijele Hrvatske želi se ojačati ponuda, a samim time i potrošnja u destinaciji, povećati razinu popunjenosti objekata tijekom čitave godine, povećati zapošljavanje u turizmu, povezati dionike u turizmu, prvenstveno lokalne proizvođače te ojačati međunarodnu prepoznatljivost Hrvatske.

Za dodjelu bespovratnih sredstva mogu se prijaviti subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge) i obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva koji pružaju ugostiteljske i/ili turističke usluge. 

Program dodjele bespovratnih potpora sastavljen je od četiri mjere, od kojih svaka ima različitu namjenu sufinanciranja:

  • Kroz mjeru A podupire se povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude ugostiteljskih objekata (namjenjeno za hotele, kampove, ostale objekte za smještaj, opg);
  • Kroz mjeru B potiče se razvoj posebnih oblika turizma kao što su ciklo-turizam, aktivni i pustolovni kroz ulaganja u infrastrukturu, servise i opremu, uređenje potrebne infrastrukture i ulaganja u opremu za špilje, rafting, stijene za penjanje, vidikovce, adrenalinske parkove, golf vježbališta, te promotivne aktivnosti za postojeću ponudu. Kroz ovu mjeru podupire se i kreiranje paket aranžmana novih turističkih proizvoda za tržišta posebnih interesa (namjenjeno za registrirane subjekte za pružanje usluga u turizmu i ugostiteljstvu);
  • Mjera C odnosi se na dostupnost i sigurnost turista kroz sufinanciranje javno dostupnih defibrilatora, aplikacije vezane za povećanje vidljivosti destinacijske ponude i inovativnih IT tehnologia vezanih za digitalnu interakciju s gostima;
  • Mjera D odnosi na prepoznatljivost, pa će se tako financirati plasman otočnih proizvoda te realizacija tematskih ruta i kreiranje paket aranžmana na temu „Hrvatski otočni proizvodi“.  Kroz ovu mjeru također će se sufinancirati veći međunarodni skupovi u Hrvatskoj koji su vezani za investicije u turizmu, kao i promotivne aktivnosti vezane za prepoznatljivost pojedinih posebnih oblika turizma udruženih subjekata na nacionalnoj razini.

Javni poziv otvoren je do 1. ožujka 2019. godine, a više informacija o natječaju pogledajte na službenim stranicama Ministarstva turizma.

Izvor i foto: Ministarstvo turizma 

Vaši komentari