Loading...

M-G Expressu uručen certifikat Travelife Partner

16.12.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Sredinom 2014. godine dodijeljeni su prvi certifikati Travelife Partner za tri turističke agencije, a nedavno su još dvije turističke agencije, među kojima je M-G Express iz Kanfanara, zaslužile prestižni certifikat kojim dokazuju da posluju prema načelima održivog razvoja

„Čak i prije uključivanja u projekt Travelife, agencija M-G Express je poslovala prema principima održivog poslovanja, ali težili smo prema certifikaciji kao prepoznatljivom znaku agencije te smo se među prvima priključili projektu“, kazala je Maria-Gracia Baćac, vlasnica i direktorica agencije M-G Express prilikom preuzimanja certifikata Travelife Partner u uredu UHPA-e. Naime, pojedine turističke agencije su uvidjele da sve veći broj svjetskih turoperatora prilikom odabira dobavljača traže pridržavanje načela društveno odgovornog poslovanja te su se priključile projektu financiranom sredstvima Europske unije. Sredinom 2014. godine dodijeljeni su prvi certifikati Travelife Partner za tri turističke agencije, a nedavno su još dvije turističke agencije, među kojima je M-G Express iz Kanfanara, zaslužile prestižni certifikat kojim dokazuju da posluju prema načelima održivog razvoja.

Zašto je za vaše poslovanje važno certificiranje i uvođenje alata održivog poslovanja prema standardima svjetske inicijative u turizmu Travelife?

Prije nekoliko godina Udrugu hrvatskih putničkih agencija (UHPA) zahvatio je novi val ideja i projekata, a jedna od značajnijih inicijativa koje su se tada počele provoditi bio je i Travelife, odnosno certificiranje društveno odgovornog poslovanja. Gajim veliko poštovanje prema identitetu i stanovnicima Istre i općine Kanfanar te je turistička agencija M-G Express i prije uključivanja u Travelife radila prema odrednicama društveno odgovornog poslovanja, a Travelife i njegova načela su dodatno unaprijedila poslovanje i agenciji dala prepoznatljiv znak održivosti. Napomenula bih kako smo poboljšanjem upravljanja resursima kao što su struja, papir, tinta i slično postigli znatne uštede koje u ovim vremenima nisu mala stavka.

Koliko je trajalo certificiranje i što je sve prethodilo cilju – Travelife Partner certifikat?

Cijeli proces trajao je oko dvije godine. Prvo smo pohađali nekoliko seminara i radionica pod stručnim vodstvom Chrisa Thomsona, jednog od vodećih konzultanata na području održivog turizma i društveno odgovornog poslovanja. Potom je uslijedio ispit za Travelife menadžera te smo nastavili s implementacijom načela održivosti kako bismo došli do željenog certifikata.

Je li bilo zahtjevno ispuniti sve kriterije?

Nije bilo zahtjevno, ali trebalo je puno koncentracije, promišljanja načina poslovanja i truda, ali isplatilo se jer smo na kraju ostvarili željeni rezultat.

Što očekujete od budućnosti kao Travelife Partner certificirana agencija i je li vas certifikat financijski opteretio?

Certifikat kao takav nas nije koštao ništa, budući da je projekt sufinanciran sa strane EU. Naravno tu su bili troškovi putovanja na seminare, hotelski troškovi, literatura koju smo nabavljali i slično.  Ali kao i za sve u životu, ako nešto stvarno želite, onda ćete nekako pronaći put do toga. Ulaskom u EU, pravila poslovanja su se promijenila i vjerujem kako će se certifikatima kao što je Travelife i ISO 9001:2008 olakšati agencijama sufinanciranje i dobivanje sredstava iz EU fondova.

Prije svega, vjerujem kako će certifikati M-G Expressu olakšati ostvarenje projekta glamuroznog kampiranja u Istri, tzv. Terra Nostra Luxury Wellbeing Glamping Resort Istria Croatia. Želimo biti preteča jednog takvog inovativnog i ekološkog projekta elitnog turizma u Hrvatskoj, Istri i općini Kanfanar u koji ćemo uključiti prirodne i kulturne resurse te lokalno stanovništvo. Kvalitetom naših usluga i novim luksuznim wellbeing centrom privući ćemo elitne goste koji prepoznaju i koji su spremni više izdvojiti jedan takav turistički proizvod. Očekujem kako će centar imati pozitivan utjecaj na cijelu općinu prije svega otvaranjem radnih mjesta, zapošljavanjem lokalnog stanovništva, ali i uključivanje u projekt putem autohtone hrane, vina, starih receptura, prikazom običaja, folklora i slično. Cijeli trud posvećen certificiranju bio je usmjere prema tome da budemo najbolji i prepoznatljivi u ovom obliku turizma.

Vaši komentari