Loading...

Magazin UT o Zagrebačkoj županiji kao UHPA-inoj destinaciji godine

14.01.2015
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Do sada smo napravili oko 50 programa, promovirali smo destinaciju na drugom Svjetskom kongresu predsjednika udruga turističkih agencija te u UHPA-inom Directory 2014/2015, kazala je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije za stručnu reviju UT

U narednom razdoblju uspostavit ćemo još jaču suradnju s turističkim agencijama i kreirati barem još pedeset novih programa - istaknula je u razgovoru za stručnu reviju Ugostiteljstvo i turizam Ružica Rašperić, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije. Naime, 2014. godine Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) proglasila je Zagrebačku županiju preporučenom domaćom destinacijom godine, što je rezultiralo određenim aktivnostima na jačanju vizibilnosti Zagrebačke županije kao i daljnjem razvoju turističke ponude, piše prosinačko izdanje UT-a.
 
"Pojačanom suradnjom s turističkim agencijama stvaramo sustav komunikacije u kojemu se ključne vrijednosti konzistentno promoviraju u cilju još boljeg turističkog razvoja destinacije. Cilj destinacijskog menadžmenta je povezivanje svih sudionika turističkog prometa, pa će ovakva suradnja rezultirati povećanim aktivnostima, kao što su dodatna promocija na domaćim i stranim tržištima, dodatne edukacije, održavanje posebnih prezentacija, a sve s ciljem stvaranja novih proizvoda", nastavila je Ružica Rašperić za UT i naglasila: "Do sada smo napravili oko 50 programa, promovirali smo destinaciju na drugom Svjetskom kongresu predsjednika Udruga turističkih agencija pod nazivom Vision 2020 - Global Changes and the Future of Travel Agencies te u UHPA-inom Directory 2014/2015." 
 
Tako se u 2014. godini  bilježi 7,5 posto više dolazaka i četiri posto više noćenja gostiju koji su ciljano došli u Zagrebačku županiju, pri čemu u dolascima gostiju 61 posto udjela imaju inozemni, a ostalo domaći turisti, ne računajući izletnike. Zbog tih pokazatelja TZZŽ u idućoj godini planira pojačati promidžbenu kampanju na domaćem tržištu, uspostaviti jaču suradnju s turističkim agencijama i povezati sve sudionike turističkog prometa, piše UT.
 
Cijeli članak objavljen je u tiskanom izdanju stručne revije Ugostiteljstvo i turizam. U prosinačkom izdanju predstavljenje su i dvije turističke agencije UHPA-e koje su dobile certifikat Travelife Partner te je popraćeno predavanje o online marketingu provedeno u sklopu projekta SUD SIT.

Vaši komentari