Loading...

Mali Lošinj: Edukacija za kulturni turizam

02.05.2013
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Seminar „Tržišno pozicioniranje, 'branding' i promocija kulturno-turističkog proizvoda“ održat će se 8. svibnja u 10 sati

Jedan od ciljeva Ureda za kulturni turizam Hrvatske turističke zajednice je sustavno poticati, razvijati i koordinirati inicijative razvoja kulturno turističkih proizvoda, navodi se u novom newsletteru HTZ-a.

Stoga je 8. svibnja u Malom Lošinju organiziran seminar „Tržišno pozicioniranje, 'branding' i promocija kulturno-turističkog proizvoda“. Seminar će se održati u Palači Fritzy u 10 sati.

Dr. sc. Renata Tomljenović  s Instituta za turizam upoznat će sudionike s načinom kako pozicionirati svoj proizvod na tržištu, kako ga predstaviti željenom i potencijalnom tržištu, odnosno segmentu i kojim marketinškim alatima.

Ciljne skupine su nositelji kulturno-turističke ponude koji već imaju definiran konkretni kulturno-turistički proizvod, no žele uspješno plasirati proizvod na tržište te ostvariti veću ekonomsku i društvenu korist. Tematika će se tako vezati uz idejni projekt „Apoksiomen na Lošinju“ i razradu sukladnog destinacijskog doživljaja.

Osim Ureda za kulturni turizam HTZ-a, organizatori su i Turistička zajednica Kvarnera te Turistička zajednica grada Malog Lošinja.

Također, iz HTZ-a su najavili Dan kulturnog turizma u Zagrebu koji će se održati 20. lipnja, a tema je „Kultura i gradski turizam“.

 

 

Vaši komentari