Loading...

Michel de Blust: Sretno u EU s tržištem od 500 milijuna ljudi

23.11.2012
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Povodom proslave 20 godina UHPA-e razgovarali smo s gospodinom de Blust iz Europskog udruženja udruga turističkih agencija i turoperatora

Održivost u poslovanju putničkih agencija.

Održivi menadžment je važan jer danas bilo da govorimo o odmoru ili službenom putu kroz povratnu informaciju pronalazimo elemente održivosti. Uzmimo najprije poslovna putovanja: velike kompanije brinu o svojoj društvenoj odgovornosti i socijalnoj osjetljivosti. Smanjuju uporabu tiskanoga materijala u svojim tvrtkama. Od svojih zaposlenika traže da kod organizacije putovanja koriste najmanju moguću mjeru tiskanoga materijala. Na tržištu organizacije odmora u povećanju je broj zahtjeva za održivim proizvodima, okolišu prihvatljivim proizvodima iz jednostavnog razloga što je svijest putnika o očuvanju okoliša i održivosti sve veća. Kada se to dvoje poveže, jasno je da će o tome voditi brigu i putničke agencije

Osobna iskustva.

de Blust: Ja sam glavni tajnik ACTAA-e što je Europska organizacija putničkih agencija i turoperatora čija je članica i UHPA i sudjelovali smo i još uvijek sudjelujemo u nekoliko projekata ugrađivanja održivosti. U te smo projekte uključeni u zadnje dvije godine i cilj je našeg Udruženja uključujući UHPA-u upoznavanje i proširivanje dobre prakse među putničkim agencijama i turoperatorima kako spojiti održivost s politikom kompanija.

Poruka Hrvatskoj.

Imam dvije poruke - najprije, nalazite se pred ulaskom u Europsku uniju što će biti veliki izazov hrvatskom turizmu jer ćete odjednom imati tržište od 500 milijuna ljudi koje ćete trebati dovesti u Hrvatsku. Već smo vidjeli slične situacije takve jake izloženosti zemlje članice javnom mišljenju, svim medijima ili televizijama i svi ljudi žele posjetiti tu novu zemlju članicu. Zasigurno će 2013. i 2014. biti dvije dobre godine hrvatskoga turizma. Moja je poruka kao što sam i ranije rekao, posvećivanje pažnje rastućoj potražnji za održivim proizvodima, pa se treba potruditi da i hrvatska turistička ponuda bude takva. To je moja poruka Hrvatskoj.

 

Vaši komentari