Loading...

Mobilnost FAIR TOUR: Zaposlenici članova UHPA-e u Njemačkoj

07.04.2014
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Sudionici mobilnosti strateški su se rasporedili po Njemačkoj gdje skupljaju znanja, iskustva i kontakte za što bolju realizaciju predstojeće turističke sezone

Zaposlenici članova UHPA-e u sklopu programa mobilnosti Fair partnership in tourism (FAIR TOUR),  financiranog sredstvima Europske unije, početkom 2014. godine krenuli su na stručno usavršavanje i obrazovanje kod njemačkih turističkih agencija i turoperatora. Sudionici su se lokacijski rasporedili po cijeloj Njemačkoj pa tijekom mobilnosti borave u Berlinu, Kölnu, Hannoveru, Munchenu, Furth im Waldu, Hessenu, Augsburgu. Nisu samo lokacije mobilnosti različite, i domaćini su vrlo šaroliko društvo prema segmentima turizma kojim se bave, pa imamo domaćine koji su specijalizirani za MICE sektor, kulturni turizam do domaćina koji se bave tipičnim ljetnim aranžmanima.

Predviđeni završetak mobilnosti je krajem svibnja 2014. te smo od polaznika već dobili povratne informacije o njemačkom tržištu, tamošnjoj organizaciji rada i očekivanjima od poslovnih partnera. Nijemcima je bitna iskrenost i povjerenje jer se klijentima predstavljaju kao oslonac, te ništa manje ne očekuju od svojih partnera, kazala je Antonija Ćaćić iz agencije Uniline. Dodala je i kako je gostima iz Njemačke veoma zahtjevno prodati novi proizvod  za koji sigurno treba od jedne do tri godine da bi kupcima postao interesantan.

Njemački turoperatori 'ne štede' naše polaznike pa su im omogućili da pokažu i svoje prezentacijske vještine i dočaraju  ponudu Hrvatske, što je iskoristila Tanja Jukić Bračulj iz agencija Bora Tours. Privremeni 'šef' pozvao je sve zaposlenike na njenu prezentaciju o ponudi Zadarske županije. Inače se dosta razgovara o Hrvatskoj, a Bračulj iznosi i saznanja da se najviše prodaje Istra, Kvarner je u padu, a rastu upiti za Dalmaciju.

Ovo je samo kratki uvod u njemačko tržište, a po povratku svih polaznika mobilnosti njihove savjete i dojmove objavit ćemo u posebnoj brošuri UHPA Reisetipps&tricks. Bit će riječi o razvoju proizvoda za njemačko tržište, kako postupati s njemačkim poslovnim partnerima i  privući njemačke goste te na koji način kreirati i plasirati brošure, kao i još mnogo sličnih praktičnih savjeta.

Odlazak u Njemačku  rezerviran je za devet zaposlenika članova UHPA-e kao i Sanju Subanović iz ureda UHPA-e koja će stručno usavršavanje u trajanju od dva tjedan stjecati u njemačkoj udruzi neovisnih agencija ASR, koja je i partner UHPA-e na projektu. Program mobilnosti financijski je podržala Europska komisija kroz program „Leonardo da Vinci Mobilnost – Osobe na tržištu rada“ čime su pokriveni troškovi prijevoza, smještaja i hrane. Prije odlaska, UHPA je organizirala pripremni seminar te predavanje Detlefa Meyera iz njemačke udruge neovisnih turističkih agencija ASR kako bi polaznici mobilnosti bili dobro pripremljeni za radni boravak u Njemačkoj.

Prema programu osposobljavanja sudionici mobilnosti se trebaju upoznati sa svim odjelima tvrtke ili udruge domaćina te sudjelovati u svakodnevnim aktivnostima kako bi stekli uvid u poslovanje njihovih poslovnih partnera, mobilnost je prilika i da predstave svoje proizvode, razmjene iskustva i uspostave bolju suradnju već na realizaciji ove sezone. (Nikolina Plavčić)

Vaši komentari