Loading...

Nicola White: Održivi menadžment je ključan u industriji putovanja

23.11.2012
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Povodom 20 godina Udruge hrvatskih putničkih agencija razgovarali smo s Nicola White, voditeljicpom odjela za destinacije i održivost ABTA-e

Koja je važnost održivog menadžmenta i kako se održivi menadžment odražava na kompetitivnost u turizmu?

Održivi menadžment je ključan u industriji putovanja, kao i ono što radimo u turističkoj industriji - odvođenje ljudi u zemlje s velikim raznolikostima. Povijesne znamenitosti i kulturna baština samo su dio onoga zbog čega žele posjetiti određenu zemlju, a ne održivost i na to im mi moramo skrenuti pozornost. A to je ono što je naša briga kako bismo zaštitili svoje proizvode i kako bismo zadržali kompetitivnost u godinama koje dolaze.

Osobna iskustva u tom smislu.

White: Radimo s mnogim našim članicama iz trgovačke asocijacije o održivom turizmu i iz osobnog iskustva mogu reći da je potrebno mnogo vremena kako bi ljudi razumjeli o čemu se radi. Negdje morate početi. Obično počinjemo s kompanijama koje znaju nešto o održivosti, o gradnji, svjesnosti. Tu se ne radi o ljudima koji su stručnjaci za područje održivosti već se prolazi kroz različite dijelove sustava od sektora proizvodnje, preko određivanja cijena do marketinga kako bi svi razumjeli o čemu se radi i zašto je to važno za vrijeme koje dolazi.

Poruka hrvatskim putničkim agencijama.

Jedna od ključnih stvari o kojima bi putničke agencije trebale voditi računa: često nas pitaju zašto mi kao putničke agencije trebamo raditi bilo što kada osoba pita za održivi odmor. Onda mi postavljamo pitanje zašto mi kao potrošači tražimo slično kada kupujemo neke druge proizvode od kojih očekujemo da su proizvedeni na zadovoljavajući način. Mi preuzimamo odgovornost da je ono što prodajemo upravo ono što traži i što je u skladu s održivosti, jer ćemo samo na taj način i u budućnosti moći u potpunosti zadovoljiti našega putnika. Pomaganje putniku na taj način omogućit će putničkoj agenciji  njezinu kompetitivnost na tržištu kako u datom trenutku tako i u budućnosti. Hrvatska primjerice ima svoje proizvode, ima puno različitih stvari koje može ponuditi, no upravo ta autentičnost, želja ljudi da posjete upravo tu kulturu i prirodu, iskusiti raznolikost ključan je moment o kojemu treba voditi brigu u razvoju održivog menadžmenta. Moramo biti svjesni da u svemu tome putničke agencije imaju veliku ulogu u izgradnji te svijesti o održivosti.

Sudjelovanje na kongresu ABTA-e iduće 2013. u Dubrovniku.

Ove smo godine bili na godišnjoj konvenciji putničkih agencija u Turskoj. Proveli smo tamo nekoliko dana kako bi se naše članice upoznale s tom zemljom. Tamo smo upoznati s narednom konvencijom, pa sam bila uzbuđena i oduševljena što se održava u Dubrovniku tim više što još nisam bila u tom gradu tako da sam i osobno zainteresirana. Vjerujem da ću doći i sljedeće godine. Zanima me i cijela Hrvatska, no trenutno me zanima što sve može ponuditi Dubrovnik. To je velika mogućnost jer je Hrvatska sve poželjnija turistička destinacija i veoma je važno uvidjeti i razumjeti promjene koje se tu događaju.

Vaši komentari