Loading...

Nove radionice u Splitu: Google AdWords i Analytics alati

29.02.2016
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Predavač je Miroslav Varga, predavač koji je na prošlim radionicama oduševio kolege te je ocijenjen s visokih 4.95

U Splitu će se održati ukupno dvije radionice, 7. i 8. ožujka 2016. godine na temu Online marketinga i prilagodbe marketinških aktivnosti tržištima i proizvodima.

Prva radionica u Splitu održat će se u ponedjeljak 7. ožujka 2016. godine u trajanju od 09:30 - 14:00 sati u prostorijama Visoke škole za menadžment i dizajn ASPIRA, Domovinskog rata 65.  Tema radionice je Google AdWords – savjeti za putničke agencije, a pokazat će se nove navike, alati i tehnike i kako ih iskoristiti u nuđenju ponude u turizmu. 

Molimo da prijavu izvršite putem online obrazaca najkasnije do petka 4. ožujka  2016. do 11:00 sati: -KLIKNI ZA PRIJAVU

Više informacija o temi i predavaču možete vidjeti ovdje.

 

Druga radionica u Splitu održat će se u utorak  8. ožujka 2016. godine u trajanju od 09:30 - 14:00 sati u prostorijama Visoke škole za menadžment i dizajn ASPIRA, Domovinskog rata 65.  Tema radionice je Primjena Google Analytics alataa pokazat će se dostupne informacije i alate koje nudi Google Analytics, jedan od besplatnih alata za procjenu želja korisnika (User intent) koji stignu na Vašu stranicu.

Molimo da prijavu izvršite putem online obrazaca najkasnije do petka 4. ožujka  2016. do 11:00 sati:-KLIKNI ZA PRIJAVU  

Više informacija o temi i predavaču možete vidjeti ovdje.

 

Broj sudionika na obje radionice je ograničen te će po ispunjenoj kvoti poveznica za prijavu biti zatvorena.

 

 

 

Projekt se realizira uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma.

Vaši komentari