Loading...

Novi iskorak za hrvatski poslovni turizam

12.05.2017
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Ususret najvećoj svjetskoj kongresnoj burzi IMEX u Frankurtu, Hrvatska dobila novi alat za promociju kongresnog i poslovnog turizma

Poslovna događanja, nakon nekoliko recesijskih godina, u Hrvatskoj su ponovno u uzletu. Pored domaćih kongresa, konferencija i seminara, sve više međunarodnih organizatora događanja odabiru Hrvatsku kao atraktivnu lokaciju za svoje evente, a od nedavno je na raspolaganju i potpuno redizajnirani alat za planiranje događanja u Hrvatskoj – portal PoslovniTurizam.com/CroatiaMeetings.com.

„Prije šest godina, kada smo pokrenuli prvi specijalizirani medij i 'venue finder' ovog tipa u Hrvatskoj, željeli smo na jednom mjestu objediniti ponudu hrvatskog poslovnog turizma i olakšati organizaciju evenata svim planerima događanja, od marketingaša i PR-ovaca, do poslovnih tajnica i predsjednika raznih udruženja. To je svakako bila novina u hrvatskoj kongresnoj industriji, u kojoj se godišnje organizira više od 8.000 različitih događanja. U međuvremenu su se dogodili neki novi trendovi, te je i kongresna industrija počela koristiti mnoge online alate, od mobilnih aplikacija i gadgeta do virtualnih evenata i web streaminga. Stoga će i nova generacija potpuno redizajniranog portala PoslovniTurizam.com/CroatiaMeetings.com korisnicima pružiti kvalitetnije iskustvo, još više savjeta i podrške prilikom organizacije događanja“, izjavila je Daniela Kos, voditeljica projekta.

Do 80% upita putem platforme PoslovnogTurizma/CroatiaMeetings dolazilo je od hrvatskih organizatora događanja iz tvrtki, udruga ili državne uprave dok je od početka ove godine većina upita bila od strane međunarodnih korisnika, najviše iz Belgije, Njemačke, Nizozemske, Velike Britanije i ostalih zapadnoeuropskih zemalja. U skladu je to s novim Akcijskim planom razvoja hrvatske kongresne ponude, prema kojem je strateški cilj da Hrvatska do 2020. postane jedna od najpoželjnijih europskih destinacija za manje i srednje poslovne skupove.
Budući da je zračna dostupnost važan čimbenik u organizaciji međunarodnih događanja, najveće zanimanje vlada za Dubrovnik, zatim Zagreb, Split, te ubuduće i Šibenik, gdje se uskoro otvara prvi konvencijski centar u Hrvatskoj, kapaciteta za 1.500 sudionika.

Za usporedbu, kongresna industrija u Poljskoj sudjeluje s 1% prihoda u nacionalnom BDP-u, dok u Beču, jedom od vodećih kongresnih gradova svijeta, industrija događanja godišnje generira milijardu eura prihoda. U Hrvatskoj ne postoje egzaktni podaci o prihodima kongresne industrije, no znamo kako turistička industrija s preko 8 mlijardi eura prihoda čini 19% hrvatskog BDP-a, čiji sve važniji dio postaje i poslovni turizam, jedna od glavnih poluga cjelogodišnjeg poslovanja hotela i kongresnih prostora.

 

Izvor: Centar za poslovni turizam d.o.o.

Vaši komentari