Loading...

Održan šesti nacionalni DMK forum

12.12.2018
UHPA
Podijeli
Pošalji na mail

Članak je uspješno poslan na upisanu adresu.

Greška prilikom slanja, molimo pokušajte ponovo.

Posvećen digitalizaciji organizacija i kompanija destinacijskog menadžmenta

Hrvatska turistička zajednica organizirala je šesti nacionalni DMK forum koji se bavio destinacijskim menadžment kompanijama (DMK) i destinacijskim menadžment organizacijama (DMO). Okupio se velik broj predstavnika turističkih zajednica i destinacijskih menadžment kompanija. Forum su otvorili direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić i državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je naglasio: „Svi skupa možemo biti vrlo ponosni na dosadašnje turističke rezultate. Naša je zemlja u međunarodnim okvirima sve više prepoznata kao cjelogodišnja turistička destinacija, a veliku zaslugu u tome imaju i destinacijske menadžment kompanije koje su kreirale raznovrsne kvalitetne ponude za naše posjetitelje. Hrvatska turistička zajednica i dalje će podržavati sve kvalitetne projekte koji će ukupnoj hrvatskoj turističkoj ponudi dati dodanu vrijednost i bogatstvo novih inovativnih sadržaja.

Sudionici su tijekom jednodnevnog programa kroz niz predavanja domaćih i inozemnih stručnjaka imali prilike saznati više o budućnosti kompanija i organizacija destinacijskog menadžmenta, mogućnostima i trendovima u digitalnom marketingu, primjerima dobre prakse iz područja destinacijskog menadžmenta te poslovanju domaćih i inozemnih destinacijskih menadžment kompanija.

Važnost DMK istaknuta je i u Strategiji razvoja turizma do 2020. godine prema kojoj bi brojka registriranih specijaliziranih DMK agencija trebala narasti do 150 agencija koje bi u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama i privatnim poduzetnicima nudile raznovrsne turističke programe, ture i specijalizirane doživljaje s naglaskom na pred i posezonu.

Više pročitajte ovdje.

Izvor i foto: HTZ

Vaši komentari